אפל בוחנת מנוע המלצות חדש לחיפוש בחנות האפליקציות לאייפון

Apple-App-Store-gadgetycoil

אפל החלה לבחון תוספת חדשה עבור חנות האפליקציות שלה למכשירים מבוססי iOS, זו תאפשר הצגת הצעות לחיפוש נושאים קרובים, המתבססות על הטקסט שהזנתם במנוע החיפוש. שלא כמו מנוע החיפוש הקיים בחנות האפליקציות, המציג כיום השלמת טקסט בלבד על-פי נושאים פופולארים בחנות האפליקציות, הפונקציה החדשה מגיעה כדי להכווין את המשתמשים למחרוזות חיפוש שונות הקרובות לזו שהוזנה, אם רק כדי לספק תוצאות טובות יותר.

הפונקציה החדשה נמצאת בשלבי בדיקה בלבד בשלב זה, ועל-פי דיווחי משתמשים בטוויטר, היא זמינה עבור חלק ממשתמשי מערכת ההפעלה iOS 7.1 באופן בלתי רציף ומוצגת דרך באר קטן שיופיע תחת קופסת החיפוש בחנות האפליקציות. כפי שניתן לראות בתמונות שפורסמו בבלוג macstories, החיפוש יציע למשתמשים שחיפשו אפליקציית לוח שנה המלצה לנושאים קרובים כמו אפליקציות ניהול לוח-זמנים יומי.

appstore-search-recs

מנוע ההצעות החדש ודאי יתרום למשתמשי iOS דרך חיסכון בזמן להגעה למחרוזת החיפוש הטובה ביותר עבור האפליקציה או המשחק אותם יחפשו, וגם מצידם של מפתחי האפליקציות יכול מנוע החיפוש לעזור לחשיפה כאשר תיאור הולם אולי יספק חשיפה גדולה יותר בין למעלה ממיליון האפליקציות הקיימות כיום באפסטור.

בעוד מנוע ההצעות החדש נמצא בשלבי בדיקה בלבד, יש לקוות כי תציג אפל יחד עם הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה, iOS 8, מנוע חיפוש אפליקציות משופר שיספק תוצאות שיעדיפו אפליקציות איכותיות ורלוונטיות יותר לחיפוש שביצע המשתמש, ולא רק אפליקציות שמקודמות בצורה טובה יותר על-ידי המפתח.

(מקור – macstories)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים