ערכת ה-Office של מיקרוסופט זמינה לשימוש ללא עלות עבור סמארטפונים מבוססי iOS ואנדרואיד

office-android-screenshots

במשך יותר מחצי שנה הייתה ערכת ה-Office של חברת מיקרוסופט זמינה ללא עלות בחנות האפליקציות של גוגל ואפל, אך על מנת להשתמש בה, היה על המשתמשים להירשם כמנויים לשירותים מבוססי הענן של החברה – Office 365. כעת, מבטלת מיקרוסופט את הדרישה בהרשמה לשירותים אלו, ומאפשרת לכל משתמשי הסמארטפונים מבוססי אנדרואיד ו-iOS לצפות ולערוך מסמכים באמצעות ערכת ה-Office על מכשיריהם הניידים.

אפליקציית ה-Office לסמארטפונים מבוססי אנדרואיד ו-iOS מאפשרת למשתמשיה לקרוא, לערוך או ליצור קבצי Word (טקסט) ו-Excel (גליונות אלקטרוניים) ללא הגבלה, כאשר במהלך אירוע ההכרזה שנערך בשבוע שעבר, סיפר מנכ”ל החברה החדש, סאטיה נדלה, כי החברה מתחייבת לספק תמיכה בשירותי הענן של החברה עבור כל הפלטפורמות.

פתיחות זו לא תמיד הייתה במיקרוסופט, והחברה לקחה את הזמן עד ששחררה את ערכת האופיס עבור מערכות ההפעלה הניידות הגדולות של אפל וגוגל. עד שהשכילה מיקרוסופט להציג גרסאות מותאמות למערכות ההפעלה השונות, מילאו את הריק אפליקציות רבות אחרות, כך שעל מיקרוסופט להשקיע כעת מאמצים דווקא בצד השיווק, על מנת לספק תחרות ראויה עבור יישומים אשר עושים את אותה עבודה, ובאיכות מספקת.

ההכרזה הנוגעת למשתמשי הסמארטפונים על גבי אנדרואיד ו-iOS בוצעה לפני מספר ימים, יחד עם הצגתה של גרסה מותאמת של Office עבור מכשירי ה-iPad של חברת אפל. כפי הנראה, הצליחה ערכת האופיס החדשה לאייפד לתפוס את נתח השוק לו ציפו במיקרוסופט, זאת אנו למדים מתוך תמונה שהעלה נאדלה לחשבון הטוויטר שלו יום לאחר ההכרזה, בה הראה כי אפליקציות האופיס שולטות ביד רמה בטבלת האפליקציות המובילות על גבי האייפד.

satya-nadella-office-launch

להורדת אופיס לאייפון

להורדת אופיס לאנדרואיד

(מקור – יח”צ מיקרוסופט)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים