מעבדות לחירות: גולן טלקום מציעה חבילה ללא הגבלה ב-35 ש”ח

golan-pyramidנמשכים מאבקי הכוח בין ספקיות הסלולר בישראל: חברת גולן טלקום הודיעה הבוקר על מבצע לכבוד חג הפסח, במסגרתו מוצעת ללקוחות חבילת שירות ללא הגבלה במחיר מיוחד של 35 שקלים לחודש. תוקפו של המבצע עד לסוף השנה, אך ההרשמה פתוחה לזמן מוגבל ללקוחות חדשים וקיימים כאחד.

במסגרת חבילת הפסח יוכלו הלקוחות לדבר ולשלוח הודעות ללא הגבלה, כמו גם לגלוש באינטרנט עד לנפח כולל של 1GB, כשלאחר חציית הרף תתבצע האטת מהירות. החבילה איננה כוללת משלוח הודעות תמונה ושיחות לחו”ל או למספרי פרימיום – על אלו ישלם הלקוח בנפרד ובהתאם לצריכה.

תוקפה של החבילה עד לתאריך 25 בדצמבר 2014, אז היא תבוטל ותוחלף באופן אוטומטי לחבילת “גולן טלקום” הרגילה שעלותה 99 שקלים בחודש ומציעה שיחות והודעות ללא הגבלה, שיחות לחו”ל ל-55 יעדים וחבילת גלישה בנפח 6GB.

זיעזע את השוק. מיכאל גולן
זיעזע את השוק. מיכאל גולן

לקוחות קיימים המעוניינים לעבור לחבילה החדשה יכולים לעשות זאת מעכשיו ועד ליום ראשון הבא (6 באפריל) דרך אתר החברה, אך המעבר עצמו יהיה כרוך בתשלום חד פעמי של 49 שקלים. לקוחות חדשים, או קיימים המוסיפים קו חדש, יכולים לבחור בהצטרפות לחבילה זו עד לתאריך ה-27 באפריל בשעה 12:00.

בחודש ינואר האחרון דרשה גולן טלקום ממשרד התקשורת את הערבויות שהפקידה על סך 360 מיליון שקלים, זאת לאחר שעמדה בתנאי ההתחייבות וחצתה את רף 390 אלף הלקוחות. ניתן לראות כי בהתאם למגמה שהביאה אותה עד הלום, ממשיכה גולן טלקום בקיום מבצעים חסרי תקדים, שגם אם אין אנו מנצלים אותם בעצמנו, מביאים לירידת מחירים כוללת בענף.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים