סוני משיקה בישראל שלוש סדרות טלויזיות חכמות חדשות ברזולוציית 4K

Sony-Sing-TV

חברת ישפאר, היבואנית הרשמית של מוצרי סוני בישראל, השיקה הבוקר (ג’) שלוש סדרות הכוללות שבעה מסכים חדשים המעניקים חווית צפיה ברזולוציה גבוהה של 4K, זאת לצד 14 דגמים נוספים של מסכי LED. את המסכים החדשים תחל החברה לשווק כבר מהיום, כאשר חלק מהדגמים יגיעו במהלך אפריל-מאי ולקראת המונדיאל שייערך בחודש יוני בברזיל.

צביקה שמעוני, מנכ”ל ישפאר, סיפר היום במסיבת העיתונאים שנערכה לרגל השקת המסכים החדשים כי “לסוני מעולם לא היה מגוון כה גדול של טלויזיות באיכות כה גבוהה ובמחירים כה תחרותיים”. את קו טלויזיות ה-4K תציע החברה בישראל במחירים הנעים בין 34,900 שקלים ועד 179,000 שקלים, האחרון בהם יהיה מחירו של מסך ה-Bravia X95 של החברה בגודל 85 אינץ’, אותו צפויה ישפאר להשיק בישראל רק לקראת חודש ספטמבר 2014.

סוני ב-4K

סדרת המסכים שתשיק סוני בישראל במהלך 2014 כוללת שלוש סדרות, הן ה-Bravia X95 בעלת מסך ה-85 אינץ’, ה-Bravia X9 אשר כוללת שלושה מסכים בגדלים של 55 אינץ’, 65 אינץ’ ו-79 אינץ’ וסדרת ה-Bravia X85 הכוללת שלושה מסכים בגדלים של 49 אינץ’, 55 אינץ’ ו-65 אינץ’. נכון לזמן זה לא נמסרו לנו פרטים אודות מחירים ספציפיים עבור סדרת מסכי ה-4K של החברה, אלא רק טווח המחירים של בין 34,900 שקלים ועד 179,000 שקלים.

המסכים מכל הסדרות משתמשים בפאנל ה-Triluminos של סוני, המשפר את איכות הצבעים בתמונה המוצגת על גבי המסך. טכנולוגיית Triluminos, בה עושה החברה שימוש גם במכשיריה הניידים, מספקת צבעים עשירים יותר, בעיקר דרך הצבעים הבעיתיים כמו אדום וירוק (מי שזוכר את משחקי הכדורגל עם מריחות הצבעים מהטלויזיות הישנות, ודאי יבין מה מטרת הטכנולוגיה). בנוסף לפאנל ה-Triluminos, משתמשת סוני במסכיה החדשים גם בטכנולוגיית ה-X-Tended Dynamic Range שמגבירה את הניגודיות בתמונה על מנת להדגיש בה פרטים.

Sony-4KTV-Xtended-Dynamic-Rangeצד נוסף עליו שמה סוני דגש עם דגמי המסכים החדשים ב-4K הינו איכות האודיו שמפיקים הרמקולים המובנים בטלויזיה. “מעבר החברות השונות לפיתוח עיצובי טלויזיות דקים במיוחד, הוביל לירידה באיכות השמע”, מספרים לנו בישפאר, ובסוני השתמשו בעיצוב ה-WEDGE, המציג שוליים בעלי גודל משתנה מצידי המסך, ומאפשר דרך כך להמשיך ולספק רמקולים איכותיים בעיצוב דקיק.

Sony-4K-SideView

סוני משתמשת במסכיה גם בטכנולוגיה לשיפור הצלילים הבוקעים מהרמקולים המוטמעים במסך, זו עונה לשם +ClearAudio המבצעת עיבוד דיגיטלי בצליל המקורי. בהדגמה שנערכה לנו בהחלט נשמעו צלילים מרשימים למדי עבור טלויזיה, והרבה מעבר למה שרוב הצרכנים ידרשו בשימוש ללא מערכת שמע מקצועית. דגם ה-Bravia X9 יציע רמקולים מובנים חיצוניים העשויים מנוזל מגנטי, כאשר המטרה העיקרית בשימוש בפיתוח זה היא הטמעת רמקולים איכותיים יותר במבנה טלויזיה דק במיוחד.

כלל הטלויזיות של סוני בסדרות ה-4K שיושקו בישראל, יהיו טלויזיות חכמות ויציעו גישה למגוון תכנים רחב, אולם בשלב זה לא ניתן יהיה לגשת לתוכן שמספקת סוני בארה”ב ומדינות נוספות, הכולל סרטים באורך מלא, אלו מוגנים בזכויות יוצרים ולא ניתנים לרכישה בישראל. עם זאת, תוכלו לגשת למגוון רחב של ערוצי תוכן דרך אפליקציות כמו יוטיוב וערוצי תוכן ייעודיים לישראל המשדרים כיום על-גבי האינטרנט.

הפעלת הטלויזיות החכמות תוכל להתבצע באמצעות שלט חכם או באמצעות מחוות מרחוק, כאשר פונקציות נוספות כוללות מצב צפיה ייחודי לחובבי הכדורגל, זה יבצע אופטימיזציה בצליל, כך שתוכלו לחתוך החוצה את צלילי הקהל או הפרשנים ולהאזין למשחק כאילו הייתם במגרש. המסכים החדשים תומכים ב-MHL 3.0 שיאפשר הזרמת מדיה למסך הגדול באיכות 4K דרך מכשירים ניידים תומכים (כמו ה-Sony Xperia Z2).

Sony-4K-SmartTV

כל הדגמים בשלוש סדרות מסכי ה-4K החדשות יגיעו עם השלט החכם של החברה בעל משטח המגע ומצלמת סקייפ.

ויש גם ב-Full HD

פרט לדגמי ה-4K, השיקה היום ישפאר שש סדרות חדשות של מסכי LED, הכוללת מסכים באיכות Full HD 1080P החל מגודל של 32 אינץ’ ועד גודל של 65 אינץ’. כלל הטלויזיות בסדרות אלו הינן חכמות פרט לסדרת ה-R4, וכוללות תמיכה בפונקציות מצב פעולה בצפיה במשחק כדורגל, צפיה חברתית עם תמיכה בתגובות ועוד, כאשר מצלמת הסקייפ והשלט לא יגיעו עם סדרות מסכים אלו פרט לסדרת ה-W95, אך ניתן יהיה לרכוש אותן בנפרד. מחירים רשמיים לא נמסרו בשלב זה, אולם ניתנה הערכה כי מחירו של השלט יסוב סביב ה-300 שקלים.

הסדרות שיוצעו הינן: סדרה W95 שתגיע בגדלי מסך של 55 אינץ’ ו-65 אינץ’; סדרה W85 שתגיע בגודל מסך של 60 אינץ’; סדרה W8 שתגיע בגדלי מסך של 42 אינץ’, 50 אינץ’ ו-55 אינץ’; סדרה W7 שתגיע בגדלי מסך של 32 אינץ’, 42 אינץ’ ו-50 אינץ’; סדרה W6 שתגיע בגדלי מסך של 40 אינץ’, 48 אינץ’ ו-60 אינץ’; וסדרה R4 (טלויזיה לא חכמה) שתגיע בגדלי מסך של 32 אינץ’ ו-40 אינץ’.

טווחי מחירים :

  • “32 – 2,390-4,490 שקלים
  • “40”-42 – 3,950-5,990 שקלים
  • “50 – 7,990-8,990 שקלים
  • “55 – 12,990-19,990 שקלים
  • “60-70 – 17,490-29,990 שקלים


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים