100,000 יחידות Xiaomi Redmi Note נמכרו בתוך 34 דקות

xiaomi_redmi_note_officialקל להבין מדוע מובילה Xiaomi את שוק הסמארטפונים בסין. החברה מציעה מכשירים איכותיים הן מבחינת המפרט הטכני והן מבחינת איכויות הבניה, כל זאת – במחירים חסרי תקדים. לאחרונה הציגה החברה את פאבלט ה-Redmi Note, וכמצופה – קצב המכירות שלו במדינה גבוה מאד.

המלאי הראשוני כלל 100,000 מכשירים ונמכר כולו ב-34 דקות בלבד. זהו ללא ספק נתון שכמותו לא רואים גם במרבית החברות הגדולות, אך בשביל Xiaomi הוא רחוק מלהיות שיא. בנובמבר האחרון נמכרה כמות זהה של יחידות מדגם ה-Hongmi בתוך 4 דקות בלבד. קצבי המכירות מצביעים על בסיס מעריצים רחב וחזק ביותר, אותו רכשה החברה לאורך השנים.

עד כמה שקצב המכירות מרשים, הוא לא מאוד מפתיע. כזכור, מדובר במכשיר פאבלט אשר מציע מסך IPS בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית 1280×720 פיקסלים, בעל מעבד MediaTek מתומן ליבות בתדר 1.7GHz (שעל פי מבחני הביצועים מציג תוצאות קרובות לאלו של Snapdragon 600), זכרון RAM בנפח 2GB ונפח אחסון מובנה של 16GB. עוד מציע המכשיר מצלמה ראשית ברזולוציית 13 מגה-פיקסל, סוללת 3200mAh ותג מחיר תחרותי של 160 דולרים.

בעבור מי שלא זקוק לעוצמת עיבוד גבוהה כל-כך, מציעה Xiaomi דגם זול יותר – בעל מעבד בתדר שעון 1.4GHz, זכרון RAM בנפח 1GB וזכרון מובנה בנפח 8GB. דגם זה נמכר במחיר של 129 דולרים.

בימים אלו עסוקה החברה בחיפוש דרכים להרחבת עסקיה מחוץ לאסיה. קשה לומר מתי זה יקרה והאם מכשירה יגיעו גם לארץ, אך עם כאלו מוצרים אטרקטיביים – נראה והיצרניות הסיניות יצליחו לבצע כניסה למערב עוד בטרם יצליחו היצרניות הגדולות להכנס לסין.

(מקור – Xiaomi)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים