שמועה: אפל בוחנת פאנל 65 אינץ’ מסוג OLED ל-iTV

iTV-conceptדיווח חדש המגיע מדרום קוריאה מספר כי אפל בוחנת בימים אלו פאנל OLED בגודל 65 אינץ’ לטלוויזית ה-iTV העתידית של החברה. ה-iTV הינה טלוויזיה חכמה, שלפי השמועות (הרבות) תשיק אפל כחלק מאחת הקטגוריות החדשות אליהן היא רוצה להיכנס. זו הפעם הראשונה שאנו שומעים על כוונותיה של אפל לעשות שימוש בפאנל מסוג OLED, שנחשב ליקר משמעותית מ-LCD אבל גם איכותי יותר.

לפי הדיווח, אפל החליטה לעבור מפאנל LCD לפאנל OLED, וזהו הגורם העיקרי לעיכוב בהשקת ה-iTV. ישנו בעולם מחסור בפאנלים מסוג OLED, המיוצרים בעיקר על ידי סמסונג ו-LG, שהן גם היצרניות הדרום קוריאניות שייתכן ויספקו את הפאנל לטלוויזיה החכמה של אפל. הפאנל נמצא עדיין בבדיקות ולא הוחלט סופית באפל אם לשלבו ב-iTV. חשוב לציין כי פאנל OLED יקר משמעותית מפאנל LCD, אולם פעמים רבות בעבר אפל העדיפה להשקיע ברכיבים חדשניים ולא התביישה להדביק להם תג מחיר בהתאם.

הכניסה לכאורה של אפל לשוק הטלוויזיות תשים אותה במסלול התנגשות נוסף מול סמסונג. השתיים נלחמות האחת בשנייה בקטגוריות מוצרים רבות. סמסונג נחשבת לאחת מיצרניות טלוויזיות ה-OLED המובילות בעולם וגם מחזיקה בפורטפוליו רחב של פטנטים בנושא.

(מקור – Cult Of Mac)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים