גוגל משיקה תכנית פיתוח לשימוש במשקפי ה-Google Glass במקום העבודה

Google-Glass-Hockey-gadgety

משקפי המציאות הרבודה של גוגל, ה-Glass, טרם עשו דרכם לשווקים באופן רשמי ונמכרים כיום בראש ובראשונה כחלק מערכת פיתוח. היום (ג’) הכריזה גוגל על תכנית חדשה עבור המשקפיים החכמות, זו מיועדת לבעלי עסקים ומטרתה להוביל לשינוי בדרך בה מתנהלת צריכת המידע עבור חברות בעיסוקיהם היום-יומיים של העובדים.

את משקפי ה-Glass עתידה גוגל להשיק עוד השנה, וישנו סיכוי גדול כי נשמע עוד בנושא במהלך כנס המפתחים השנתי של החברה, Google I/O 2014, שייערך בחודש יוני הקרוב. אולם, אף נסיונותיה של ענקית החיפוש להפוך את המשקפיים לפריט אופנתי וסקסי, ישנו עדיין מחסום גדול למדי העשוי למנוע מהציבור הרחב לאמץ אותן לחיקו. נושא הפרטיות הוא אולי הנקודה החשובה ביותר בכל הנוגע למשקפיים, אלו מסוגלות לצלם את הסובבים אותנו כל עת שנרצה וללא אינדיקציה ממשית כי הדבר מתבצע.

הפניה לשוק העסקי יכול ותהווה צעד ראשוני נכון עבור גוגל ותתרום לפיתוח אפליקציות בתחומים שונים כמו רפואה, תכנון ובניה ועוד. שתי חברות אותן מציינת גוגל בהודעתה על הפניה לשוק העסקי הינן קבוצת ההוקי Washington Capitals וחברת Schlumberger המספקת שירותים בשדות נפט. הראשונה פנתה ליצור חווית מידע מועשרת בזמן צפיה במשחקי ספורט ואילו השניה פיתחה כלים להגברת הבטיחות בשדות נפט באמצעות המשקפיים.

(מקור – Google)

 

הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג’טי לעדכונים שוטפים בנושאים טכנולוגים ולערוץ גאדג’טי דיל למבצעים. תוכלו גם להירשם לעדכונים מאיתנו דרך ערוץ האינסטגרם הרשמי, עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


*חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

השוואת מפרטים