רמי לוי מוריד מחירים: 35 שקלים לחודש בחבילה ללא הגבלה

rami-levy

רמי לוי תקשורת השיקה תכנית חדשה ללקוחות חדשים, המציעה מחיר חודשי של 34.90 שקלים עבור חבילה ללא הגבלת זמן שיחות או הודעות SMS וחבילת גלישה בנפח 1GB, אשר במקרה של חריגה לא תדרוש תשלום נוסף, אלא רק האטת הגלישה. לנרשמים עד ה-30 באפריל 2014, יישמר מחיר החבילה עד תום השנה, ולאחר מכן יתעדכן באופן אוטומטי ל-89.90 שקלים. עלות כרטיס סים עבור החבילה עומדת על 49 שקלים.

ההטבה שמציעה היום רמי לוי תקשורת מגיעה לאחר שבסוף החודש שעבר השיקה גולן טלקום חבילה דומה לכבוד חג הפסח, זו הציעה מחיר של 35 שקלים ללא הגבלת דקות שיחה והודעות SMS ונפח גלישה של 1GB. בשיחה עם TheMarker פנה הבוקר רמי לוי למתחרה מיכאל גולן והצהיר כי יספק מענה לכל הצעה שיציעו.

מהירות הגלישה שתוצע למשתמשים הנרשמים לחבילה תהיה זהה לזו המוצעת ללקוחות “פלאפון” ותעמוד על ממוצע של 4 מגה-ביט לשניה, זאת עבור נפח גלישה של 1GB. בתום ניצול נפח הגלישה המוגדר בחבילה, יואט קצב הגלישה לכדי עד 200Kbps בהורדה ועד 128Kbps בהעלאה.

אף שמוגדרת החבילה כחבילת שיחות ו-SMS ללא הגבלה, מציין נספח ההטבה כי החברה תגביל אותה לשימוש אישי, סביר והוגן. החברה מגדירה כי ביצוע של מעל מ-2,000 שיחות (לא דקות שיחה) או שיחה יחידה הנמשכת מעל מ-120 דקות או שיגור מעל מ-9,000 הודעות SMS במחזור חיוב יחיד – לא תיחשב כשימוש אישי. במידה ותחרגו ממגבלות אלו, תחוייבו ב-20 אגורות לדקת שיחה וב-15 אגורות להודעת SMS.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים