Dropbox מציגה את אפליקציית Carousel לניהול תמונות וקטעי וידאו

Carousel-Gadgetycoil

מתסבר ש-Dropbox החזיקה הרבה הפתעות מתחת לשרוול ולצד שחרורה אפליקציית Mailbox למערכת ההפעלה אנדרואיד, השיקה החברה אפליקציה נוספת בשם Carousel שתאפשר למשתמשים לנהל בצורה חכמה ואינטואטיבית יותר את ספריית התמונות וסרטוני הוידאו שצילמו. Carousel זמינה להורדה עבור אנדרואיד ו-iOS  גם יחד.

הניצנים להשקת אפליקציית Carousel החלו עם שירות Snapjoy, אותו רכשה Dropbox עוד בשנת 2012 כמה שסימן את תחילת דרכה של החברה בתחום ניהול אלבומי התמונות. Carousel מציעה ממשק נוח וקל לניהול ושיתוף אלבומי התמונות וקטעי הוידאו שנמצאים ברשותכם, כאשר היתרון הגדול הוא ארגון התמונות לפי השנים בהן התמונות צולמו, מה שמעניק אפקט מיוחד כאשר צופים בכולן ביחד. מלבד כלי הארגון שמציעה אפליקציית Carousel היא כמובן מאפשרת התממשקות עם Dropbox, כך שכל תמונה תגובה באופן אוטומטי בחשבון ה-Dropbox של המשתמש.

אלמנט חשוב נוסף באפליקציית Carousel הוא יכולת השיתוף התמונות הפשוטה. כל שעליכם לעשות הוא להחליק את התמונות שאתם מעוניינים לשתף למעלה וכשתסיימו הן יתאגדו לכם יחדיו ותוכלו לשתף אותם בין אנשי קשר שונים או אפליקציות. אפשרות חברתית נוספת היא היכולת לשתף את התמונות עם משתמשים ספציפים ואז לנהל מעיין שיחה סביב התמונה וכמובן להוסיף תמונות נוספות. ואם לא תרצו לשתף, מציעה Carousel גם תיקיה סודית בה יאוחסנו תמונות שלא תרצו שיופיעו בזרם התמונות הרגיל.

[vimeo]http://vimeo.com/91475918[/vimeo]

להורדת אפליקציית Carousel לאנדרואיד – לחצו כאן

להורדת אפליקציית Carousel לאייפון – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים