משחק רשת: מיקרוסופט תעזור לכם לחסל את Windows XP

 Windows-XP-end-support

החל מה-8 באפריל, הפסיקה מיקרוסופט באופן סופי, רשמי ומוחלט את תמיכתה במערכת ההפעלה Windows XP. במסגרת הפסקת התמיכה, תחדול החברה ממשלוח עדכונים למערכת האבטחה, דבר העשוי להשאיר את המשתמשים בה תחת סיכון מוגבר לתקיפתם של וירוסים, רוגלות ושאר קטעי קוד רשעים.

הפסקת התמיכה ב-Windows XP לא אומרת שתקומו בבוקר לראות הודעה על גבי צג המחשב שתבשר לכם על השבתת מערכת ההפעלה, וכמובן ותוכלו להמשיך לעשות בה שימוש. אמנם אף שמדובר במערכת הפעלה מוצלחת למדי, בהתחשב ששרדה כבר מאז 2001, כנראה ובכל זאת הגיע הזמן לבצע שדרוג, או לכל הפחות לא לבקש שנמוך במידה ורכשתם מחשב חדש.

להרוג את XP עם רובה

במיקרוסופט כנראה יש הרבה סנטימנט כלפי Windows XP, ואת האהבה הגדולה שרוכשת החברה למערכת ההפעלה, בחרו המפתחים באתר Modern.IE להציג דרך משחק חביב שיאפשר לכם לחסל את כל המחשבים שעדיין משתמשים בה באמצעות רובה.

במשחק ניתן למצוא גם את הדפדפן הותיק Internet Explorer 6, המגיע עם מגן מיוחד, כאשר ברקע מסתובב לו Cllippy ומפוצץ בניינים סביבכם באמצעות עיני הלייזר שלו. במידה ולא הצלחתם להתגבר על כה רבים מהמחשבים מבוססי Windows XP המנסים לתקוף אתכם, יעזור לכם Clippy כמו שרק הוא יכול. סוף המשחק אמנם לא מפתיע יתר על המידה, אבל שווה צפיה.

clippy-kiils-windows-xp

לחצו כאן כדי להתחיל לשחק

ספרו לנו מה היה השיא שלכם, וגם – אתם עדיין משתמשים ב-Windows XP?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים