PayPal מאפשרת תשלום מאובטח באמצעות קורא טביעות האצבע של ה-Galaxy S5

Samsung-Galaxy-S5-Buttom

לפני מספר שבועות השיקה חברת סמסונג את מכשיר ה-Galaxy S5, הזמין גם בישראל, אשר כולל מספר לא מבוטל של שדרוגים ושיפורים הן בצד התוכנה והן בצד החומרה. שדרוג משמעותי שבלט במיוחד היה חיישן קריאת טביעת האצבע הממוקם בכפתור הבית, זה נועד לאפשר נעילה ופתיחה מאובטחת של המכשיר. כעת, גם PayPal רותמת את החיישן החדש ותאפשר מעתה תשלום מאובטח באמצעות טביעת האצבע.

הרעיון מאוחרי השירות של PayPal הוצג עוד בתערוכת MWC 2014, אך כעת השירות זמין לכל מחזיקי מכשיר ה-Galaxy S5 ב-125 מדינות שונות ברחבי העולם. בעת שימוש באפליקציה, לא יתבקשו בעלי הסמראטפון להזין יותר את שם המשתמש והסיסמא שלהם, אלא כל שעליהם לעשות יהיה להעביר את האצבע על החיישן והמערכת כבר תדע לבצע את תהליך האימות. תהליך זה ימנע את הצורך בשינון סיסמאות או מנגד את החשש לגניבתן.

מלבד האפליקציה החדשנית שמציעה PayPal עבור מכשיר ה-Galaxy S5, שחררה ענקית התשלומים גם אפליקציות לשלושת המוצרים הלבישים החדשים של סמוסנג: ה- Gear 2Gear 2 Neo ו- Gear Fit. באמצעות האפליקציה הייחודית למכשירים אלה יוכלו המשתמשים לבדוק את מצב החשבון שלהם, לקבל התראות אודות תשלומים ואף לבצע תשלומים ישירות מהמכשירים עצמם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים