גאג’דטי מסקר: אפליקציית Impala עושה סדר באלבום התמונות

impala-gadgetycoil

מאז הפכו מצלמות הסמארטפונים שלנו משוכללות יותר, אנו מצלמים בכמויות שלא יביישו גם צלמים מקצוענים. בכל אירוע, מפגש ולפעמים גם ללא סיבה מיוחדת, נשלוף את המכשיר הנייד וננציח את הרגע. לצערנו, סופן של התמונות הללו לא תמיד ברור וגדולים הם הסיכויים שבסופו של דבר נמצא אותן קבורות במעמקי הגלריה. כדי לעשות קצת סדר בבלגן מגיעה אפליקציית Impala שתאפשר לארגן את כל התמונות בקטגוריות באופן אוטומטי ודרך כך ליצור מעט סדר באלבומים האינסופיים.

עם הפעלתה הראשונה, תסרוק Impala את כל התמונות המצויות במכשיר ותחל לחלק אותן באופן אוטומטי לקטגוריות על פי אלגוריתם ניתוח התמונה שלה. ככל שהתהליך יתקדם נוכל להבחין בכך שעוד ועוד קטגוריות מתווספות לעמוד הראשי של האפליקציה וביניהן אוכל, חברים, טיולים, ילדים ו.. חתולים. למרבה הצער, זמן ניתוח התמונות די ארוך (נבדק עם Galaxy S3) ועבור קרוב ל-1,500 תמונות, התהליך כולו ארך כארבעים דקות. במהלך ההמתנה ניתן להמשיך ולהשתמש במכשיר, אך אם מדובר במכשיר אייפון – לא נוכל להותיר את המשימה ברקע.

Impala-app_2

בסיום המיון הראשוני יקוטלגו התמונות לפי נושאים שהוגדרו מראש ונוכל לדפדף בין כל התמונות בעלות המכנה המשותף המופיעות תחת אותה קטגוריה. חשוב לשים לב כי ישנן תמונות אשר יותאמו למספר קטגוריות, ובמקרה זה הן תופענה בכל אחת מהן. אלגוריתם ניתוח התמונות של Impala עובד בצורה טובה מאוד ומצליח להגיע לרמות דיוק גבוהות במיוחדת. במקרים בהם בכל זאת יתגלו אי דיוקים בזיהוי, ניתן לשנות באופן ידני את השיוך, אז האפליקציה תדע לזהות את הטעות שביצעה ותעביר תמונות דומות לקטגוריה המתאימה.

Impala מציעה בנוסף אפשרות לצילום מתוך האפליקציה. בדרך זו מתבצע הזיהוי בזמן אמת וניתן לראות לאיזו קטגוריה עתידית תשויך התמונה אותה אנו עתידים לצלם. חשוב להדגיש כי בהתאם לזיהוי של נושא התמונה ישתנה באופן אוטומטי גם הפילטר של המצלמה לזה המתאים לסוג הצילום.

impala

לסיכום, Impala מציעה דרך חדשה ומעניינת להתבונן על כל אלבום התמונות שלנו. אם עד כה היינו רגילים למיין תמונות על פי התאריך שלהן, ובכך לגרום להן להעלות אבק במעמקי הגלריה, כעת אנו יכולים לחפש תמונות לפי הקשר ולפי אופי התמונה. שיטת הארגון החדשה תאפשר למצוא בקלות תמונות שצילמנו, ולצד זאת תארגן האפליקציה את כל אלבום התמונות בצורה קלה ונוחה יותר.

להורדת האפליקציה למכשירים מבוססי אנדרואיד – לחצו כאן

להורדת האפליקציה למכשירים מבוססי iOS – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים