HTC: ממשק Sense 6.0 יגיע ל-HTC One M7 בסוף חודש מאי

htc-m8-blinkfeedג’ייסון מקנזי, נשיא הסניף האמריקאי של חברת HTC מסר אמש (ב’) חדשות טובות לאוחזים במכשיר ה-HTC One המקורי (M7): ממשק המשתמש החדש, Sense 6.0, יהיה זמין בעבורם כבר בסופו של חודש מאי. מדובר בעדכון החשוב והגדול ביותר שיקבל המכשיר מאז השקתו בחודש מרץ בשנה שעברה.

על פי הציוץ שהעלה הבכיר לחשבון הטוויטר שלו, לקוחות אמריקאים וקנדים צפויים לקבל את עדכון התוכנה דרך האוויר בעוד כחודש וחצי, לאחר שיאושר על ידי ספקיות הסלולר. בשלב זה לא נמסרה הצהרה בקשר לדגמים האחרים (801n או 801s), אך ניתן לשער שבדומה לעדכונים קודמים, הדגמים הללו יקבלו את העדכון מעט לאחר מכן.

העדכון יחליף את Sense 5.5 שעל HTC One M7 בגרסה החדשה יותר של ממשק המשתמש, זו שהושקה יחד עם HTC One M8 בחודש שעבר. הגרסה החדשה תביא עמה שלל שינויים וביניהם לאנצ’ר ה-BlinkFeed העדכני, אפליקציית צילום חדשה לגמרי וערכות נושא לבחירת המשתמש. מקשי הניווט לא יופיעו כאן וייתכן שגם מחוות ה-Motion Launch לא ייתמכו מאחר והן תלויות בחומרה.

סביר להניח שבמהלך החודשים הקרובים יקבלו את העדכון גם המכשירים האחרים בסדרה – פאבלט ה-One Max והסמארטפון “הקומפקטי” One mini.

(מקור – GSMArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים