גאדג’טי מסקר: LG G Flex – הוכחת היתכנות למסך הגמיש

במרדף אחר תואר החדשנות הנכסף, הציגה LG Electronics בסוף שנת 2013 את הסמארטפון הקעור LG G Flex – המכשיר הראשון של החברה העושה שימוש בטכנולוגיית המסך הגמיש. שלא כמו הסמארטפון בעל המסך הגמיש של המתחרה סמסונג, ב-LG החליטו להפיץ את G Flex במספר רחב יחסית של מדינות כמכשיר דגל לכל דבר, אם רק בכדי להוכיח שלא מדובר בכלי ניסיוני בלבד אלא במוצר מוגמר שיכול לשמש את לקוחותיה של החברה.

LG G Flex נחת בישראל עוד בסוף שנת 2013, אולם השקתו הרשמית נדחתה זמן רב עד שלבסוף החל להיות זמין למכירה בסוף פברואר האחרון. לקחנו את הפאבלט הראשון בעל המסך הגמיש של החברה לבדיקה כדי להבין מה הם היתרונות והחסרונות של טכנולוגיית המסך הגמיש.

ניווט מהיר בסקירה
מפרטמה באריזה?עיצוב ואיכות בניהחומרה וביצועיםמסך ותצוגה
מערכת ההפעלה וממשק משתמשמולטימדיהסוללה ▪ מצלמהסיכום

מפרט

מסך מגע קעור בגודל 6 אינץ’ מסוג Curved P-OLED מצופה Gorilla Glass 2
רזולוציית תצוגה HD 720p (זאת אומרת 720×1280 פיקסלים), 245ppi
מעבד Krait 400 מרובע ליבות בתדר 2.3GHz על גבי פלטפורמת Qualcomm Snapdragon 800
מאיץ גראפי Adreno 330
זיכרון פנימי 2GB RAM
נפח אחסון 32GB, ללא אפשרות להרחבה
מערכת הפעלה אנדרואיד Jelly Bean 4.2.2, תעודכן בהמשך ל-Kitkat 4.4
מצלמה ראשית 13 מגה-פיקסל עם אוטופוקוס ופלאש LED, צילום וידאו 1080p ו-UHD, צילום HDR
מצלמה משנית 2.1 מגה-פיקסל, צילום וידאו 1080p
קישוריות Wi-Fi a/b/g/n/ac, DLNA, Wi-Fi Direct, Wi-Fi hotspot, Bluetooth v4.0, NFC, IR LED, microUSB v3.0, A-GPS
סוללה Li-Po 3,500mAh – לא נשלפת
מידות גובה – 160.5 מ”מ, רוחב – 81.6 מ”מ, עובי – 8.7 מ”מ. משקל – 177 גרם
שונות Micro-SIM בלבד
תומך קישוריות דור רביעי LTE
רדיו FM

מה באריזה?

ב-LG בחרו לקחת את קונספט הסמארטפון הקעור ולהחיל את עיצובו גם על הקופסה המכילה את המכשיר. בעוד מדובר בקופסה רגילה למראה, שוקע חלקה העליון כלפי מטה ומציג את מתאר הסמארטפון עצמו. על ראש הקופסה מתנשא הלוגו של LG G Flex באותיות כסופות, כאשר לוגו החברה עם המוטו Life’s Good מוטבע בצידה.

LG-G-Flex-box

בתחתית הקופסה ניתן למצוא סיכום ממצה למדי המציג את החומרה בה השתמשה החברה במכשיר כמו גם תכונות שונות שלו. ב-LG לקחו צעד נוסף וציינו כי ההדפסה על הקופסה נעשתה באמצעות דיו העשוי מפולי סויה – ידידותי לסביבה.

עם פתיחת הקופסה, תוכלו מיד לראות את LG G Flex הממלא את הקופסה לכל צדדיה בשל נוכחותו המסיבית. מתחת למכשיר, בתא נפרד, תמצאו את חוברות ההדרכה, סיכה לפתיחת מגש ה-SIM ואוזניות LG QuadBeat 2.

עיצוב ואיכות בניה

LG-G-Flex-bazelLG G Flex מרשים מאוד בחזותו, בעיקר בשל מסך 6 אינץ’ המשתרע לכל אורכו. במכשיר זה, ממש כמו בדגם הדגל של החברה, LG G2, מפגינה החברה את יכולותיה בצמצום שטחים מתים כך שהשחקן המרכזי בו תמיד יהיה המסך. בגב המכשיר תמצאו עיצוב המדמה מתכת מוברשת, אמנם ברור למדי כי מדובר בפלסטיק, גם בצד הנראות וגם בצד התחושה שלו ביד. מדובר בפלסטיק מבריק, כך שאם תרצו להשתמש בגב המכשיר כמראה, ניתן יהיה לעשות זאת, אם כי נעדיף מראה אמיתית.

המבנה הקעור של המכשיר מקנה לו צורה מרשימה בהרבה מזו לה היינו מצפים ממכשיר בעל מימדים כה גדולים. הקימור הוא עדין ולא מדובר בטלפון דמוי בננה, אלא בזווית כיפוף קלה בלבד.

LG-G-Flex-side

בשל גודלו, עושה המכשיר רושם מסיבי למדי. יכולת עמידות המכשיר הייתה חלק מהליך המחשבה עת בחרה LG להשתמש במסך הקמור ויכולת זו מתרחבת גם לחלקיו האחרים. ניתן לכופפו עד לזווית שטוחה לגמרי ללא קושי מסויים, אולם הרעש הנורא של פלסטיק חורק צרם לנו מאוד וגרם למחשבה כי הנה מגיע רגע השבירה. לשמחתנו, אף שכופפנו את המכשיר הלוך ושוב הוא לא נשבר, לא נסדק ותמיד חזר לצורתו המקורית והקעורה.

LG-G-Flex-bend

עמידותו של המכשיר נמדדת בחלק נוסף והוא גב המכשיר, זה עשוי חומר מיוחד לו יכולות ריפוי עצמי. המטרה כאן היא בעיקר כדי לרפא שריטות קטנות שנוצרו כתוצאה מכסף קטן או מפתחות הנמצאים יחד עם הסמארטפון בכיס. אוכל להעיד כי גם לאחר שבילו מטבעות ומפתחות לצדו של המכשיר בכיס, לא נשאר זכר לכל שריטה קטנה. מעדויות שונות שפורסמו ברחבי הרשת חזינו בשריטות עמוקות יותר שלא רופאו ומכשירי נסיון שבדקנו בעבר הציגו שריטות רבות שלא ניתנות לריפוא. מכאן, שיכולותיו של החומר המרפא מוגבלות לשריטות קלות בלבד לא רק בתיאוריה, אלא גם בפועל.

LG-G-Flex-scrach

מסך ה-6 אינץ’ של G Flex הינו מסוג Curved P-OLED, אותו ציפתה LG בזכוכית המגן Gorilla Glass 2. מדובר בטכנולוגיה ישנה יותר של חברת Corning, מפתחת זכוכית המגן, וההבדלים ניכרים בעיקר בצבר טביעות האצבעות המופיעות על-גבי המסך.

חומרה וביצועים

החומרה ששולבה ב-LG G Flex היא מהמתקדמות בשוק. פלטפורמת העיבוד הינה Snapdragon 800 של קוואלקום הכוללת מעבד Krait 400 מרובע ליבות בתדר שעון 2.26GHz וזיכרון פנימי 2GB RAM. פרט לגמגום מסוים בחלקים ספציפיים מאוד בממשק המשתמש, לא נתקלתי בשיהוקים ביכולות ובביצועי המכשיר, הן בפעולות קלות כמו גלישה וגלילה באתרים ובממשק המשתמש והן בביצוע פעולות תובעניות יותר כמו הרצת משחקים כבדים.

LG-G-Flex-buttons

עינית ה-IR בגב המכשיר תאפשר לשלוט בטלויזיה, מערכת הקולנוע הביתית ושלל מוצרים נוספים בבית כמו המזגן והמקרן הביתי. החיסרון הינו במיקומה של העינית, זה יאפשר הפעלת מוצרי חשמל רק כשהוא עומד ניצב בידכם עם זווית ראיה ברורה למכשיר שהגדרתם לתפעול. G Flex צויד גם במגוון טכנולוגיות אחרות לשידור תוכן דרך האוויר למכשירים תומכים: DLNA, Miracast. המכשיר תומך גם בחיבור SlimPort המאפשר שיקוף לתצוגת המכשיר על גבי מסך חיצוני, אולם דורש מתאם נפרד שאינו מגיע עם המכשיר. 

רכיב נוסף ששילבה LG עם ה-G Flex הינו מחבר micro-USB 3.0, זה יאפשר העברת קבצים מהירה יותר בעת סנכרון מהמחשב.

מסך ותצוגה

ה-LG G Flex צויד במסך גמיש בתצורה קעורה מסוג P-OLED בגודל 6 אינץ’ ובעל רזולוציית תצוגה HD 720p. מעט מצער לראות השקעה כה גדולה במכשיר שהינו ללא ספק מכשיר דגל ולהיתקל בפרט קטן במפרטו שמגיע במקום כה מהותי כמו המסך, בטח כאשר מדובר במכשיר ששם דגש מהותי על צד המסך. LG טרם הכריזה על תחילת הפקה של מסכים גמישים באיכות Full HD וכנראה שמכאן נובע החוסר.

התחושה במבט למסך היא כי התמונה המוצגת הינה אמיתית יותר ולא מקבלת את הדגש המוגזם בצבעים המגיע יחד עם מנגנוני שיפור תמונה הקיימים בסמארטפונים רבים בשוק. עם זאת, לא ניתן להתעלם מהעובדה כי בשל הרזולוציה הנמוכה על מסך כה גדול נקבל צפיפות של 245 פיקסלים לאינץ’ בודד – הנתון נמוך והדבר ניכר כאשר נזכה לראות רעש על המסך פעמים רבות. 

זוויות הצפיה במסך הן החלק שהרשים במיוחד, אולם השימוש בזכוכית המגן Gorilla Glass 2 התברר כבעייתי, כאשר זו התבררה כצוברת אבק ולכלוך המגיע מסימני טביעות האצבעות. הדבר מפריע מאוד בצפיה בסרטים ובשימוש במכשיר באופן כללי. במהלך היום, ניכרת השתקפות של אור המגיע מבחוץ, אך בזמן שהייה מחוץ לבית תחת שמש יוקדת, ניתן יהיה לראות את המופיע על המסך בתנאי שהתאורה בו תוגבר לעוצמתה המלאה.

מסך המגע במכשיר מגיב היטב למגע האצבע, אולם מצאנו כי קיימת רגישות יתר כך שלעיתים מופעלות אפליקציות ומבוצעות פעולות במכשיר ללא משים. הדבר קרה אף כאשר הונח לרגע חוט האוזניות על המכשיר. מן הצד השני, הפעלת המסך ממצב שינה על-ידי הקשה כפולה על גביו באמצעות פונקציית Knock Knock נמצאה לפעמים כבעייתית ודרשה הקשות חוזרות על גבי המסך – לא משהו שיפריע בשימוש חד פעמי במכשיר, אולם הדבר אירע לפחות 2-3 פעמים ביום במהלך חודש הניסיון עם המכשיר. דווקא בעת כיבוי המכשיר על-ידי הקשה כפולה לא נתקלנו בבעיות כלל.

מערכת ההפעלה וממשק המשתמש

מערכת ההפעלה עימה מגיע LG G Flex באופן מובנה הינה אנדרואיד בגרסת Jelly Bean 4.2.2. בעוד LG כבר הודיעה לא מכבר על הפצת השדרוג לגרסת KitKat 4.4, זו טרם הגיעה לדגם הנמכר בישראל, לפחות לא באופן רשמי. על גבי מערכת ההפעלה הלבישה LG ממשק משתמש מותאם אישית הכולל עשרות שינויים לממשק הבסיסי של אנדרואיד, החל מן הצד הויזואלי וכלה באפשרויות קסטומיזציה הניתנות לביצוע מהגדרות המכשיר וללא צורך באיתור ידני של לאנצ’רים למיניהם.

ממשק המשתמש של יצרניות הסמארטפונים מנסה לקלוע בצורה הטובה ביותר לכל צרכיהם של המשתמשים, אך לא כולם יכולים לאהוב כל מה שמשולב בו. אנדרואיד מאפשרת אפשרויות רחבות לביצוע שינויים ויזואליים ופונקציונליים במכשירים, אך בעוד ישנם משתמשים שאוהבים לתור אחר דרכים לשינוי המכשיר, ישנו גם רוב מוחלט של משתמשים שיעדיף כי כל האפשרויות יהיו מונחות לפניו בגישה נוחה וללא מאמץ גדול.

LG-G-Flex-qslide

ממש כפי שעשתה החברה במכשיר ה-G2, כך בחרה LG להתמקד גם ב-G Flex בסוג המשתמש השני. על כן הציגה החברה שלל אופציות הזמינות לגישה לשם תפעול המכשיר. בחלון ההתראות הנגלל מחלקו העליון של המסך נמצא רשימה ארוכה של מתגים המפעילים או מכבים הגדרות במכשיר, ביניהם האפשרות להדליק את קישוריות ה-WiFi והבלוטות’ או לווסת את עוצמת השמע ותאורת המסך, אך ניתן לבצע גם פעולות מורכבות יותר כמו הצגת שלט ה-QuickRemote או קיצורי דרך לאפליקציות שונות דרך וילון ההתראות שיוצגו דרך Qslide, המאפשרת צפיה בחלונות אפליקציות מרובים בו זמנית על גבי המסך.

על מסך הבית עצמו ניתן להקיש הקשה כפולה לצורך כיבוי המסך ומעבר למצב שינה. אולם, כדי לבצע פעולה זו, המקלה רבות כאשר מתחשבים בצורך לאיתור כפתור הכיבוי הנחבא בגב המכשיר, יש למצוא נקודה בה לא ממוקמות אפליקציות או וידג’טים.

להגדרות מסך הבית לצורך הוספת וידג’טים, החלפת רקעים, סידור מסכי בית והוספת אפליקציות ניתן לגשת דרך שימוש במחוות צביטה או על ידי לחיצה ארוכה על מסך הבית. אפשרויות הקסטומיזציה הויזואלית לא מסתיימות שם ותוכלו דרך הגדרות המכשיר לשנות גם את סוג כפתורי התפריט הראשי הכוללים את הגישה למסך הבית, חזרה למסך קודם וצפיה בהגדרות אפקליציה. ניתן לשנות את הסדר בו אלו יופיעו, להוסיף כפתורי שליטה נוספים ואפילו להגדיר שימוש בהם ביד אחת.

אולם, פעולה ביד אחת אינה כה פשוטה במכשיר בעל מימדים כה גדולים. רוחבו של המכשיר עומד על 81.6 מילימטרים וגם כאשר הוגדרו אפליקציות שונות לפעולה ביד אחת, נמצא קושי בתפעול המכשיר. 

אחת משתי הגדרות שתפסו את תשומת ליבי הינה האפשרות להגדרת משתמשים אורחים, להם ניתן להציג אפליקציות נבחרות בלבד על גבי המסך בעת הכניסה למכשיר. אופציה זו תאפשר הגבלת בני משפחה אחרים העושים שימוש במכשיר מלגשת לאפליקציות ומלבצע פעולות שאינכם מעוניינים בהן. אופציה נוספת הינה הגדרת מצב EasyHome, זו תציג מסך בית פשוט למדי הכולל חייגן וגישה למספר קטן של אפליקציות שימושיות למי שעושה שימוש בסמארטפון שלו כטלפון בלבד. יש להניח כי קהל היעד לפונקציה זו מצומצם או נועד לשימוש במקומות ללא חיבור רשת, שהרי מדובר בסמארטפון יקר למדי מכדי שישמש רק כטלפון.

ב-LG לא חסכו גם בצד האפליקציות המובנות. תוכלו למצוא אפליקציה ייעודית למוסיקה, לסרטים ולתמונות, זאת לצד אפליקציות דומות המגיעות מובנות על אנדרואיד במתנה מגוגל. LG הוסיפה גם את QTheater, אפליקציה המציגה במקום אחד תמונות, וידאו וקישור לאפליקציית YouTube. כדי להמשיך ולהקל על המשתמשים, ניתן לגשת לאפליקציה ייעודית בה תמצאו ערכות תצוגה להורדה מבלי לחפש אותן באופן ספציפי בחנות ה-Google Play. אפליקציות נוספות כוללות גיבוי, מזג-אוויר, מנהל קבצים, מתורגמן, מנהל משימות, שעון מעורר, פתקים, שלט רחוק, קריאה לעזרה בזמן חירום ועוד.

מולטימדיה

בעוד הרמקול של LG G Flex נמצא בגב המכשיר, הקולות הבוקעים ממנו לא עמומים כאשר הוא מונח השולחן. זוהי נקודת זכות לעיצוב המכשיר הקעור היוצר חלל בין המשטח עליו הוא מונח לבין הרמקול עצמו. עוצמת הווליום תיוותר ללא שינוי גם כאשר יונח המכשיר על השולחן והיא חזקה במיוחד, אם כי מעט צורמת כאשר ווסת הווליום מכוון לעוצמה המירבית.

LG-G-Flex-back

בשימוש באוזניות נתקלתי בעוצמות שמע גבוהות במיוחד והאזהרה המגיעה עם הגברת עוצמת הווליום אף התבררה כנכונה ב-G Flex. אוזניות ה-QuadBeat 2 של LG התבררו כנוחות למדי ולא ברחו מהאוזן גם בזמן ריצה קלה. ישנם גם מתאמי גדלים לאזניים לצורך נוחות מירבית. אלו ודאי לא אוזניות פרימיום, אך הן בהחלט מספקות את הסחורה. בבחינת העוצמה ואיכות השמע עם אוזניות פרימיום נמצאו צלילים נקיים וחדים בעוצמה גבוהה או נמוכה.

נגן המדיה המובנה מחולק לשלוש אפליקציות – וידאו, תמונות ומוסיקה. לא ברור מדוע ביצעה LG את ההפרדה הזו, כאשר לצידה קיימות גם אפליקציות מובנות נוספות לצפיה בתמונות, וידאו ומוסיקה המגיעות עם מערכת ההפעלה אנדרואיד. האפליקציות עצמן מספקות ממשק פשוט וקל להבנה ומאפשרות שיתוף קבצים דרך אפליקציות שונות כמו גם שידור התוכן למסך חיצוני. פונקציית ה-Q Slide תאפשר גם המשך צפיה בסרט תוך ביצוע פעולות אחרות במכשיר, כאשר הסרט צף על גבי המסך.

LG-G-Flex-multimedia

התמיכה במנגנון זיהוי העיניים דרך אפליקציית הסרטים המובנית הוכחה כמוצלחת במיוחד, כאשר גם הסטת המבט לרגע השהתה את הוידאו, זה חזר לנגן מיד עם החזרה לצפיה במסך.

הזיכרון הזמין במכשיר לצורך אחסון קבצים עומד על 32GB, מהם רק כ-24GB זמינים לשימוש, כאשר אין אפשרות להרחבת הזיכרון. מדובר בנפח אחסון גבוה יותר מהסטנדרטי, אולם נחמד היה לראות מעט פחות פונקציות מיוחדות במערכת ההפעלה אם הדבר היה אומר כי ניתן להשתמש בנפח האחסון שגובה מאיתנו LG טרם בכלל הופעל המכשיר בפעם הראשונה.

אפליקציית השלט QuickRemote פשוטה מאוד להבנה ולשימוש. ניתן להגדיר באמצעותה מספר חדרים, בכל אחד מהם מכשירי חשמל שונים בהם ניתן לשלוט מהטלפון. הגדרת השלט לתאימות עם המכשירים בבית גם היא פשוטה למדי – כל שתידרשו הוא לבחור את סוג המכשיר (טלויזיה\DVD\מגבר וכו’) ואת החברה המייצרת אותו (LG, סמסונג, סוני וכו’) והאפליקציה תחל לבחון את האות המתאים לשידור לשם הפעלת מכשיר החשמל. 

בבחינת פונקציית השלט נבחנו מספר מכשירי חשמל (5 טלויזיות, 3 מגברים, מכשיר DVD ו-3 ממירים) וברובם נמצא התדר המתאים בניסוי הראשון או השני. היחיד שלא זוהה כלל היה ממיר ה-Magic HD של חברת הוט. החיסרון העיקרי בשימוש בעינית ה-IR הינו מיקומה בגב המכשיר – הדבר דורש לאחוז את המכשיר בזווית הקרובה לאנכית על מנת לתפעל את מוצרי החשמל המוגדרים ב-QuickRemote.

סוללה

סוללת ה-3,500mAh היא דבר מובן בסמארטפון בעל מסך כה גדול והיא בהחלט מספקת את הסחורה. בשימוש סטנדרטי וללא עזרה מצידן של פעולות שונות העשויות לחסוך בשימוש בזמן סוללה יקר, החזיק המכשיר מעמד קרוב ליום וחצי. השימוש במצב החיסכון אף הגביר את פעולת המכשיר למשכי זמן ארוכים יותר.

זמן טעינת המכשיר באמצעות המטען המקורי שהגיע עמו ארך מעט יותר משעתיים בהטענה מלאה.

מצלמה

LG-G-Flex-cameraמצלמת ה-LG G Flex הינה סטנדרטית למדי פרט ליכולותיה לצילום וידאו ב-Ultra HD, מה שהופך אט אט פופולארי יותר ויותר במכשירי דגל. היא מציעה חיישן 13 מגה-פיקסל שיאפשר צילום בפורמט 4:3 או לחילופין צילום ברזולוציית 10 מגה-פיקסל בפורמט רחב 16:9. איכות התמונות היא כל מה שניתן לצפות ממצלמה ברמה מהגבוהות הקיימות כיום. סמסונג, סוני ונוקיה אמנם קפצו כבר מעבר להצעה שהפכה סטנדרטית של 13 מגה-פיקסל, אולם אין זה אומר כי השימוש בפחות פיקסלים יפריע להינות מתמונות איכותיות.

צילום במצבי תאורה נמוכים לא יפיק תמונות מרשימות למדי, אלו יציגו תמונה מפוקסלת גם כאשר ייעשה שימוש בפילטר לצילום לילה.

LG-G-Flex-Camera-dark

אפליקציית המצלמה המובנית כוללת מגוון רחב של מצבי צילום, בהם מצב פנורמה, צילום 360 מעלות, מצלמה כפולה, צילום לילה, צילום מתמשך, HDR ועוד.עבור הצלמים הקפדנים יותר, ניתנת האפשרות לויסות White Balance, אולם רק דרך הגדרות מוכנות מראש ולא באופן ידני לחלוטין. ניתן לבחור גם רגישות החיישן (ISO) בין 100 ועד 800, להגדיר פוקוס ידני או פוקוס במעקב אחרי פנים.

LG-G-Flex-Camera-1

המצלמה הקדמית מספקת תמונות באיכות 2.1 מגה-פיקסל ועבורה זמינות מעט פחות פונקציות מיוחדות. תוכלו להשתמש בצילום Beauty Shot שמאיר ומחליק את אור הפנים, צילום לילה ואפשרות הצגת תמונה משתי המצלמות בו זמנית על גבי המסך. ניתן גם לבחור מספר אפקטים לצבעי התמונה, אבל כאן נראה שעדיף להשאיר את העבודה לאינסטגרם.

צילום הוידאו גם הוא מקבל שדרוג דרך אפליקציית המצלמה המובנית. כך למשל, תוכלו לבחור בין צילום וידאו ב-Full HD 1080p ב-30fps וגם ב-60fps וניתנת אפשרות לצילום וידאו גם ב-UHD ברזולוציה של 2160×3840. פונקציות נוספות הניתנות לשליטה מאפשרות הפעלת מנגנון נגד רעידות בזמן צילום וידאו וביצוע פוקוס לאודיו במקום ספציפי על גבי השטח המצולם. בשימוש במצלמה הקדמית, ניתן לבצע אפקטים שונים שיוכלו על גבי המצולם בזמן הצילום, אותם ניתן לראות גם בתצוגה מקדימה.

החיסרון הגדול בצד הוידאו או השמטתו מייצב התמונה מהמכשיר. בזמן צילום וידאו מורגשת כל רעידה קלה, כאשר בין אם צולם וידאו בזמן תנועה או רק בהזזת הטלפון לצילום בזמן עמידה במקום, ניתן להבחין ברעידות בתוצאה הסופית של הסרטון שיוקלט.

הדגמת צילום וידאו באיכות 4K עם LG G Flex:

סיכום

אף שמדובר במכשיר דגל לכל דבר, ברור לאחר בחינת המכשיר כי ב-LG ביקשו ליצור הוכחת היתכנות לייצור ההמוני של המסך הקעור. המכשיר מרשים כמעט בכל אספקט בו נבדק, אולם דווקא בחלק החשוב ביותר עבור הוכחת היתכנות זו המעיטה החברה בביצועים. יש להאמין כי החומרה העצמתית הגיעה בכדי לכסות מעט על העובדה כי לחברה עדיין אין אפשרות לייצר מסכים גמישים ברזולוציות תצוגה גבוהות יותר, על כן הבחירה ברזולוציית תצוגה נמוכה על גבי מסך 6 אינץ’ ענק עשויה להיות מובנת.

מה אהבנו| עמיד במיוחד בשל המסך הגמיש
 עוצמת שמע גבוהה
 סוללה חזקה ומצבי חסכון יעיליםמה לא ממשק משתמש עמוס
 איכות מסך נמוכהמחירים

 שוק פתוח: החל מ-2,799 שקלים
 היבואנית הרשמית: 3,299 שקלים
 ספקיות הסלולר: 3,999 שקלים (אורנג’ בלבד)

| ציון סופי

7.5
מכשיר דגל למאמצים מקדימים
האריזה ותכולתה

|

7

עיצוב ואיכות בניה

|

8

חומרה וביצועים

|

9

מסך ותצוגה

|

6

מערכת ההפעלה וממשק משתמש

|

7

מולטימדיה

|

8

סוללה

|

9

מצלמה

|

8


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים