גוגל משיקה את Chrome Remote Desktop לגישה מרחוק דרך אנדרואיד

Chrome-Remote-Desktop-Appשירות Chrome Remote Desktop של גוגל, המאפשר גישה מרחוק למחשב האישי באמצעות דפדפן הכרום, נמצא כבר זמן מה בשוק (מאז 2011 למעשה) וכעת מגיע למערכת ההפעלה אנדרואיד. השירות שעד כה היה זמין למחשבים אישיים בלבד מגיע לאנדרואיד בצורת אפליקציה המאפשרת גישה מרחוק למחשב האישי בבית או בעבודה בקלות, ללא תשלום ובאמצעות גישה מאובטחת.

על מנת לגשת למחשב האישי מרחוק, יהיה עליכם להוריד את אפליקציית Chrome Remote Desktop לדפדפן כרום. האפליקציה תתקין תוכנה קטנה שתאפשר את הגישה מרחוק, למרות שהניהול מתבצע דרך ממשק הדפדפן בלבד. לאחר ההתקנה תתבקשו לבחור קוד גישה מרחוק וזהו, אתם מוכנים. כעת ניתן להוריד את אפליקציית Chrome Remote Desktop לאנדרואיד מחנות ה-Google Play, לבחור את חשבון גוגל איתו אתם מחוברים במחשב האישי ושם יופיעו המחשבים הזמינים לגישה מרחוק. לחיצה על אחד המחשבים תבקש להזין את הקוד הגישה ולאחר שניות בודדות ייפתח מסך המחשב האישי.

ישנם פתרונות רבים אחרים לגישה מרחוק למחשב האישי מהמובייל, אולם אנחנו חייבים לציין שזה של גוגל הוא נמנה בין היותר פשוטים ומהירים לתפעול. מיקרוסופט שחררה פתרון דומה ל-Windows 8 עבור אנדרואיד ו-iOS, שהתקשנו מאוד בתפעול שלו על גבי מחשבים שונים. גוגל לא מסרה תאריך מדויק להשקת האפליקציה עבור iOS, אבל היא בהחלט בדרך.

להורדת אפליקציית Chrome Remote Desktop: אנדרואיד


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים