גוגל משחררת ל-Play Store אפליקציית מצלמה עם ממשק חדש ויכולות חדשות

Google-Camera-Appגוגל שחררה לחנות ה-Play Store את אפליקציית המצלמה הנקייה של אנדרואיד, Google Camera, יחד עם עדכון משמעותי בממשק המשתמש ומספר תוספות חדשות. העדכון של אפליקציית המצלמה מיועד לסמארטפונים וטאבלטים המריצים אנדרואיד ואת גרסת מערכת ההפעלה KitKat. היתרון של שחרור אפליקציות ליבה, כמו המצלמה, לחנות האפליקציות היא היכולת לעדכן אותן בקלות ללא צורך בדחיפת עדכון גרסה למערכת ההפעלה.

אפליקציית המצלמה המקורית של אנדרואיד מגיעה לרוב במכשירים המריצים את מערכת ללא ממשק משתמש ייחודי, דוגמת סמארטפון ה-Nexus 5, אך עדיין ניתן להורידה לכל סמארטפון או טאבלט העומד בדרישות (גרסת אנדרואיד 4.4 ומעלה). הגרסה החדשה של Google Camera חושפת לראשונה ממשק משתמש חדש עם דרך ניווט חדשה לגמרי. לא עוד למשיכת האצבע מעלה לפתיחת ההגדרות שבכל אופן תפספסו. מעכשיו ההגדרות נמצאות במיקום קבוע בחלקו הימני התחתון של המסך. בחירה בין מצבי הצילום השונים תיעשה על ידי משיכת האצבע משמאל לימין, אז יופיעו האייקונים של מצבי הצילום השונים. לחיצה על אחד מהם תעביר מצב צילום.

גוגל הוסיפה מצב צילום חדש המכונה “Lens Blur” המאפשר צילום של נושא התמונה ויצירה של אפקט טשטוש של הרקע. יכולת זו עובדת כמעט כמו מערך המצלמות של HTC One M8 וכל שתדרשו זה להזיז את המצלמה למעלה תוך שאתם מכוונים לנושא הצילום לפי ההוראות על המסך. והתוצאות לא רעות. גוגל גם שיפרה במעט את יכולת הצילום ב-360 מעלות, Photo Sphere, ומעכשיו ניתן לבטל את הצילום האחרון ולהחליפו.

אפליקציית Google Camera לאנדרואיד


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים