מחקר: לקוחות סמסונג אינם משתמשים באפליקציות המובנות

Galaxy-S4-Front

יצרניות סלולר רבות עושות שימוש באנדרואיד כמערכת ההפעלה של המוצרים השונים שלהן, כאשר הדבר היחידי שמבדיל בין כולם, פרט לחומרה, הוא ממשק המשתמש הייחודי של כל יצרנית. בדרך כלל, ממשק המשתמש מכיל בתוכו אפליקציות מובנות פרי פיתוחה של היצרנית. על פי מחקר חדש שביצע ה-Wall Streat Journal, נראה כי לקוחות סמסונג נוטים שלא לעשות שימוש באפליקציות המובנות של ממשק TouchWIZ אותו מפתחת החברה.

הדו”ח החדש מאגד נתונים שמסרו משתמשי Galaxy S4 ו-Galaxy S3 בארה”ב וחושף כי את מרבית זמנם משקיעים לקוחות החברה באפליקציות המוכרות דוגמת פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם וטוויטר. מנגד, האפליקציות של סמסונג וביניהן S Voice (תחליף לסירי) ChatOn (תחליף ל-WhatsAap) ו-S Memo (תזכירים) – נמצאות בתחתית הרשימה עם אחוזי שימוש נמוכים במיוחד.

BN-CL894_samapp_ER_20140422031118

הנתונים הללו אינם זרים לסמסונג, כך עולה מן המאמר שפורסם ב-WSJ. על פי ונפיו הונג (Wonpyo Hong), ראש מרכז פתרונות המדיה של סמסונג ומי שבין היתר אחראי על תחום האפליקציות וממשק המשתמש, מדובר מצב זמני. “אנו משקיעים רבות במחקר ופיתוח בתחום התוכנה. עם זאת, ככל הנראה שמנקודת מבטו של הצרכן ישנו עוד מקום לשיפור עד שנוכל להעניק חווית שימוש ייחודית. אנו מנסים לרכז את מרבית הכוחות על מנת להגיע למקום זה”, מסר הונג בראיון.

סמסונג אכן מבינה כי על אף הצטיינותה בתחום החומרה, היא חייבת לעשות מהפך בכל הקשור לפיתוח ממשק המשתמש והאפליקציות המובונת שלו. הסנוניות הראשונות לשינוי הופיעו כבר בתקופה האחרונה וכוללים למשל את שדרוגה של אפליקציית WatchON האחראית על תפקוד המכשיר כשלט רחוק וכן את אפליקציית Milk Music שאופיינה בממשק נוח ונעים לעין.

האם אתם משתמשים באפליקציות המובונת במכשירכם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים