סמסונג החלה בהפצת עדכון KitKat למכשירי Galaxy Note II

galaxy-note-ii-623x388חברת סמסונג החלה בהפצת עדכון אנדרואיד 4.4.2 KitKat לפאבלט הותיק Galaxy Note II שהושק בספטמבר 2012. העדכון החל לצוץ בצרפת וניתן להתקינו כבר עכשיו באמצעות תוכנת Kies של סמסונג המיועדת למחשב האישי. העדכון מתאים לגרסאות הפתוחות של המכשיר וצפוי להגיע בקרוב גם דרך האוויר (OTA) ישירות למכשיר וללא צורך בחיבור פיזי למחשב.

עדכון אנדרואיד 4.4 KitKat כולל שדרוגים רבים למערכת ההפעלה ובין היתר משפר משמעותית את הביצועים, מה שסביר ויעניק חיים חדשים לפאבלט ה-Samsung Galaxy Note II. העדכון מגיע עם שדרוגים לממשק המשתמש כמו קיצור דרך למצלמה והצגת מסך מלא של תמונת האלבום אליו משתייך השיר המתנגן, תמיכה בתשלומים עם NFC, הדפסה אלחוטית, שורת סטטוס שקופה ועוד. סמסונג הוסיפה גם כמה עדכונים משלה, אך כרגע אין יותר מדי פרטים עליהם. משתמשים שהתקינו את העדכון דיווחו על הופעתו של שירותי האבטחה והתשלומים Knox ו-Samsung Wallet.

אנחנו תמיד אוהבים לראות שחברות מעדכנות מכשירים ותיקים, במיוחד כאלו כמו Samsung Galaxy Note II שנחשב לדגם פופולארי מאוד. העדכונים מאריכים את חיי המכשיר וגורמים למשתמשים להמשיך ולהנות ממנו. עם זאת, אל תצפו לראות את העדכון במכשירכם כבר עכשיו משום שההפצה מתבצעת בהדרגה, וייתכן שעד שיגיע למכשירים ישראלים יקח קצת זמן.

(מקור – SamMobile)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים