ממשיכה הלאה: נוקיה משיקה קרן השקעות בטכנולוגיות לרכב ותפתח אפליקציות מפות ל-iOS ואנדרואיד

HEREmaps-ios-Android-gadgetycoil

הבוקר (ב’) השיקה נוקיה קרן השקעות שתספק מימון של עד 100 מיליון דולר לחברות ולמיזמים המפתחים טכנולוגיות עבור רכבים. מטרת הקרן הינה ליצור שיתופי פעולה שיאפשרו את שילוב שירות המפות של החברה, Nokia HERE, ברכבים מחוברים. המהלך החדש מגיע ימים בודדים לאחר כניסתו לתפקיד של מנכ”ל החברה החדש, ראג’יב סורי (Rajeev Suri), ומעיד על כך שנוקיה לא הולכת לקפוא על שמריה לאחר פרידתה מחטיבת המכשירים, אותה העבירה לידיה של ענקית התוכנה מיקרוסופט בסוף החודש שעבר.

“הרכב הופך לפלטפורמה החדשה בה מאומצת טכנולוגיה בדרך דומה לזו של סמארטפונים או טאבלטים”, ציין פול אזל (Paul Asel), מנהל שותף ב-Nokia Growth Partners שתנהל את קרן ההשקעות החדשה של החברה. “אנו נרגשים לקראת העמקת שיתוף הפעולה עם (שירות המפות) HERE באמצעות השקעות שתעשה הקרן בחברות המפתחות את עתיד מערכות הרכב”, הוסיף אזל.

בתוך כך, החלה נוקיה לגייס מפתחים לשירות המפות HERE במטרה לבנות אפליקציות עבור פלטפורמות אנדרואיד ו-iOS, זאת על פי פרסום הצעות עבודה שהפיצה החברה דרך הרשת החברתית LinkedIN.

באחת מהצעות העבודה שפורסמו על-ידי נוקיה מצוין כי המפתחים שיצטרפו לחברה “יעצבו ויבנו אפליקציות המציעות שירותי מיקום מתקדמים עבור פלטפורמות iOS ואנדרואיד”, כאשר הצעת העבודה השניה מתייחסת ל”מפתחי אפליקציות למובייל על-גבי פלטפורמות אנדרואיד”.
שירותי המפות של החברה מהווים את אחד העסקים המהותיים עבור החברה הפינית לאחר פרידתה מחטיבת המכשירים הניידים. בנוקיה מבקשים כעת לעשות שימוש בהון שיכנס לחברה לאחר השלמת העסקה, כך שצפוי כי נזכה לראות השקעות נוספות בטכנולוגיות שיספקו לחברה ערך בעסקיה החדשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים