יום החדשנות של אוניברסיטת ת”א: בונים את חברת מיליארד הדולר הבאה

Tau-Innovation-Day-2014

ביום שלישי הקרוב, ה-13 במאי 2014, ייערך יום החדשנות השנתי של אוניברסיטת תל-אביב זו השנה השניה ברציפות. ביום החדשנות צפויים להשתתף 500 יזמים, 40 חברות סטארטאפ, נציגים מ-30 מדינות וכ-3,000 אורחים, כאשר באירוע המרכזי ישתתפו דוברים מהשורה הראשונה של עולם הטכנולוגיה.

באירוע החדשנות יתקיים ערב הרצאות בנושא “בניית חברת מיליארד הדולר הבאה”, ובמהלכה יישאו דברים, בין היתר, מייסד בלוג הטכנולוגיה The Next Web, ואחד השותפים בתכנית ההאצה Y Combinator. בין האורחים הנוספים שישתתפו באירוע ניתן יהיה למצוא אחד ממייסדי Waze, אורי לוין, את מייסד GetTaxi שחר וויסר ואת היזם הסדרתי יוסי ורדי.

במסגרת יום החדשנות תפתח אוניברסיטת תל-אביב רחבה מיוחדת בה יציגו יותר מ-40 סטארטאפים את הפיתוחים השונים עליהם הם עובדים. ה-StartUp Avenue תהיה פתוחה לקהל הרחב (ללא תשלום) בין השעות 10:00-17:00. 

להלן רשימה חלקית של הסטארטאפים שיציגו ב-StartUp Avenue:

Bablic – החברה פיתחה מערכת חכמה המסוגלת לתרגם במהירות אתרי אינטרנט ולספק אתר מוכן בשפה אחרת תוך פחות מיום.

Pico – החברה פיתחה אפליקציה המסוגלת לאסוף את כל התמונות שצולמו באירוע יחיד לתוך אלבום אחד בו יוכלו לצפות כל הנוכחים באירוע.

lingua.ly – מספקת פיתרון ללימוד שפות תוך כדי גלישה באינטרנט.

Movli – רשת חברתית לאוהבי סרטים המספקת המלצות ומנוע חיפוש חזק לרשימה גדולה של סרטים.

לרשימת הסטראטאפים המלאה

fashtech

באירוע תשתתף גם קבוצת Fash&Tech, המארגנת אירועים הקשורים לעולם האופנה בסביבה טכנולוגית. בין הסטארטאפים שתארח הקבוצה ניתן יהיה למצוא את הבאים:

Recardo – זירת מכירה לכרטיסי מתנה

Perfect Bra – תכנון ועיצוב חזיות בהתאמה אישית לפי מידות וטעם

Bouy-Up – זירת מימון המונים המקשרת בין מעצבי אופנה ללקוחות הקצה

ביום החדשנות מתוכננת גם תחרות סטארטאפים, TLV Startup Challenge, בה יציגו החברות את הפיתוחים שלהן ואת אופי פעילותן בפני קהל שופטים מקצועי.

האירוע המרכזי ייערך בין השעות 17:00-21:00 באולם סמולרש באוניברסיטת ת”א. עלות הכניסה – 350 שקלים. להרשמה – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים