גוגל רוכשת את Quest Visual, מפתחת האפליקציה לתרגום העולם בזמן אמת

WordLens-Demo

חברת Quest Visual, מפתחת אפליקציית התרגום בזמן אמת Word Lens, הודיעה בסוף השבוע כי נרכשה על-ידי ענקית החיפוש גוגל. בהודעה שפורסמה באתר החברה, סיפר הצוות כי הטכנולוגיה שפותחה תשמש את גוגל בעתיד במוצר התרגום Google Translate, המסוגל לבצע תרגום טקסט ואתרי אינטרנט למגוון רחב של שפות.

אפליקציית Word Lens מאפשרת למשתמשיה לתרגם טקסטים מתוך תמונות ואובייקטים הנמצאים בעולם האמיתי בזמן אמת. הטכנולוגיה העומדת מאחורי האפליקציה מסוגלת לזהות טקסט בתוך תמונה, לשלוף אותו ולתרגמו לטקסט רגיל, אותו ניתן בתיאוריה לשלוח לכל מנוע תרגום. כל שצריך הוא לכוון את מצלמת המכשיר לאובייקט המכיל טקסט בשפה זרה (אנגלית, צרפתית, גרמנית, ספרדית, פורטוגזית או רוסית) וזה יתורגם לשפה אותה תבחרו.

כיום, תומכת האפליקציה במספר מוגבל בלבד של שש שפות, אולם יחד עם החיבור ל-Google Translate עשויה התמיכה להתרחב עד ל-80 השפות בהן תומך שירות התרגום של גוגל, עברית ביניהן.

אפליקציית Word Lens זמינה להורדה מחנויות האפליקציות למכשירי iOS ואנדרואיד, אולם עיקר העניין בעצם הרכישה הוא זמינותה גם בחנות האפליקציות הייעודית למשתמשי משקפי המציאות הרבודה Google Glass. עד סוף השנה צפויה גוגל להציג דגם סופי של המשקפיים המיועד לציבור הרחב, כך שתוספת אפליקציה המסוגלת “לתרגם את העולם” תהווה כלי שיווקי חזק במיוחד עבור החברה.

בפנייה של אתר גאדג’טי לחברת גוגל בנוגע לאישור לפרטי העסקה נמסר ש”גוגל יכולה לאשר את הרכישה, אבל לא את פרטיה”. עוד נכתב: “לחברת Quest Visual צוות חזק וטכנולוגיה מעולה שאנחנו מאמינים שישתלב היטב עם צוות Google Translate”.

בעקבות הרכישה על-ידי ענקית החיפוש, הודיעה Quest Visual כי אפליקציית Word Lens תהיה זמינה בחינם לזמן מוגבל יחד עם התרגומים לשש השפות הנתמכות שהוצעו עד עתה לרכישה בתוך האפליקציה. מהרו להוריד!

להורדת Word Lens עבור מכשירי iOS – לחצו כאן

להורדת Word Lens עבור מכשירי אנדרואיד – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים