הודלף: LG בוחנת סמארטפון מבוסס Snapdragon 810 לתכנית Silver של גוגל

nexus-5-review-13המדליף הידוע evleaks@ הפיץ ידיעות בקצב מטורף במהלך סוף השבוע ואנחנו מנסים לעמוד בקצב. הפעם הוא משתף אותנו במידע הקשור לשמועה החמה של השבועות האחרונים – נטישתה של סדרת הנקסוס ומעבר לתכנית אנדרואיד Silver החדשה. לפי evleaks@ חברת LG כבר בוחנת בימים אלו סמארטפון חדש שיהיה חלק מהתכנית החדשה של גוגל ויצוייד בערכת השבבים Qualcomm MSM8994 המוכרת כ-Snapdragon 810.

המידע שמפרסם evleaks@ מצטרף לפרטים נוספים שחשף במהלך הסופ”ש, לפיהם סמארטפון ה-Nexus 6 בוטל, או מעולם לא היה קיים, ותכנית Android Silver נכנסת להילוך גבוה. חברת LG היא אחת מהשותפות הטובות ביותר של גוגל בשנים האחרונות וסביר להניח שתהיה מהראשונות להיכנס לתכנית החדשה. השמועה עוד מציינת שהמכשיר המדובר יהיה בלעדי לרשת ספרינט האמריקאית, אך אנחנו בטוחים שיושק במקביל גם בגרסה בין-לאומית.

אם הסמארטפון אכן יושק עם ערכת השבבים Snapdragon 810 בעלת מעבד 64 ביט, הרי שהוא לא יראה אור לפני הרבעון הראשון של 2015 – שכן זהו מועד השקתה הצפוי של הפלטפורמה העצמתית. מדובר בתאריך יעד שדי מסתדר עם ההשקה הרשמית של תכנית Android Silver המתוכננת לפברואר 2015, מעט לפני פתיחתה של תערוכת MWC.

תכנית Android Silver מיועדת להחליף את סדרת הנקסוס של גוגל. המטרה שלה היא לאחד את היצרניות תחת קריטריונית נוקשים יותר על מנת להבטיח חווית אנדרואיד איכותית ולהחזיר את השליטה בפלטפורמה לידיה של גוגל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים