שבוע המובייל 2014 בישראל יתקיים בין 9–12 ביוני

ims2014-droidcon-logo-640px
תעשיית היזמים והמפתחים הישראלית היא מבין המשגשגות בעולם, כאשר חברות סטארטאפ ישראליות כדוגמת Waze, אונאבו ו-Viber מוצאות עצמן נמכרות לחברות ענק בעוד אחרות מנפיקות את מניותיהן לציבור בעבור מאות ואף מיליארדי דולרים.

לכל חברת סטארטאפ יש גם את הרגעים הראשונים, בהם מחפשים היזמים את הדרך הנכונה להתנהל בצדדים שונים כמו פיתוח, עיצוב, מימון, מוניטיזציה ושיווק. על מנת לנסות ולעזור ליזמים מתחילים כמו גם בוגרים לדחוף עצמם קדימה בכל הקשור לנושאים אלו, ייערך זו השנה הרביעית כנס המובייל הישראלי, IMS 2014, שייפתח ב-9 ביוני באירוע השנתי של MobileMonday Tel-Aviv ויסתיים בכנס אנדרואיד הבינלאומי DroidCon שיתארח זו הפעם הראשונה בישראל.

מנחים את תעשיית המובייל הישראלית

כפי שהיה בשנה הקודמת ב-Israel Mobile Summit 2013, גם השנה יחולק הכנס לשלושה מסלולים המיועדים לספק מידע אודות האספקטים השונים של עולם הפיתוח למובייל:

מסלול החדשנות – המסלול ינסה לבחון ולדון בדרכים לבניית חדשנות בתעשיית המובייל דרך הצגת סיפורי הצלחה של יזמים מבוססים ומנהלי קרנות הון-סיכון. במסלול יידונו דרכים לניהול חברה בתקציבים קטנים או ללא תקציב ויוצגו הטרנדים החמים בעולם המובייל. כחלק ממסלול זה תיערך גם תחרות הסטארטאפים השנתית של הכנס. בשנה שעברה זכתה במקום הראשון בתחרות חברת JoyTunes, שפיתחה אפליקציות שנועדו להפוך את הליך לימוד כלי הנגינה למשחק.

מסלול המוניטיזציה – אחד הצדדים העיקריים בפיתוח אפליקציות הינו פיתוח היכולת למצוא מודל נכון להכנסות. המסלול ינסה להציע פתרונות שונים ליזמים דרך הצגת האפשרויות השונות דרכן ניתן לבצע מוניטיזציה לאפליקציות.

מסלול העיצוב והפיתוח – אפליקציות ומשחקים רבים מקדישים זמן רב למחשבה על כיצד כדאי להציג למשתמשים את המסכים השונים באפליקציה על מנת למשוך את תשומת הלב למקום בו המפתחים רוצים שיבלו. מסלול העיצוב והפיתוח יגע בנושאים כמו פיתוח עבור פלטפורמות שונות, הנחיות לעיצוב נכון, שימוש בנהגי תכנות נכונים וקבלת משוב מהמשתמשים.

כנס האנדרואיד DroidCon

dc-tlvבין ה-11 וה-12 ביוני ייערך זו הפעם הראשונה בישראל כנס האנדרואיד DroidCon. הכנס יעסוק בפיתוח אפליקציות אנדרואיד, בהן גם פיתוח עבור מכשירי Nokia X, פיתוח עבור מחשוב לביש, משחקים, עיצוב וחווית משתמש.

בין המרצים בכנס ניתן למצוא בכירים מתעשיית הפיתוח הישראלית כמו גם מחברות מובילות כמו נוקיה (מיקרוסופט), פייפאל, סוני, פייסבוק ואחרות.

להרשמה ומידע נוסף אודות כנס Israel Mobile Summit 2014 – לחצו כאן

להרשמה ומידע נוסף אודות כנס DroidCon Tel Aviv – לחצו כאן

עלויות:

  • הרשמה מוקדמת לשני הכנסים יחד – 560 שקלים (עד 22.5)
  • הרשמה מוקדמת ל-IMS2014 – 250 ש”ח (עד 22.5)
  • הרשמה מוקדמת ל-DroidCon Tel Aviv – 375 ש”ח (עד 22.5)
  • הרשמה רגילה לשני הכנסים יחד – 700 שקלים (החל מ- 22.5)
  • הרשמה רגילה ל-IMS2014 – 300 ש”ח (החל מ- 22.5)
  • הרשמה רגילה ל-DroidCon Tel Aviv – 480 ש”ח (החל מ-22.5)

Israel Mobile Summit 2014 ייערך ביום שלישי, ה-10 ביוני, במתחם ”יס פלאנט” בראשון-לציון.

DroidCon Tel Aviv ייערך ב-11-12 ביוני, במתחם ”יס פלאנט” בראשון-לציון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים