הוכרז: Microsoft Surface Pro 3 – טאבלט 12 אינץ’ ללא פשרות

surface-pro-3-coverאחרי דקות ארוכות על גבי בימת אירוע הטאבלטים של מיקרוסופט בו דיברו נציגי החברה על הפשרות שאנו עושים בזמן רכישת טאבלט, עם דגש גדול על ה-iPad שלטענת מיקרוסופט: “96% מבעלי iPad מסתובבים גם עם מחשב נייד”, הכריזה החברה על טאבלט ה-Surface Pro 3. אם ציפינו לגרסת מיני, מיקרוסופט מציגה דווקא את ה-Surface Pro 3 עם מסך 12 אינץ’, הגדול יותר מהדגם הקודם, ולטענת החברה יהיה הטאבלט שיאפשר לכם לוותר על המחשב הנייד.

מכיוון שה-Surface Pro 3 הוא לדברי החברה ה”טאבלט ללא פשרות”, ישנו דגש גדול על שילוב של מפרט עצמתי עם עיצוב ואיכות בנייה מעולים. לטענת החברה ה-Surface Pro 3 הוא המכשיר הדק ביותר עם מעבד Core i מבית אינטל, בעובי של 9.1 מ”מ בלבד. למרות שמדובר בטאבלט 12 אינץ’ הנחשב לגדול למדי, משקלו יחסית די קל – 800 גרם. הטאבלט מגיע עם גוף חזק במיוחד, כך שהוא אמור לעמוד בפני נפילות וכמובן שלא פוספסה ההזדמנות להציג אחת על הבמה.

Surface-3-screen

המסך של ה-Surface Pro 3 בגודל 12 אינץ’ מגיע עם רזולוציה של 2,160X1,440 ביחס מעניין של 3:2 עבורה הותאמה מערכת ההפעלה כך שתציג כמות תוכן דומה לזו של מחשב 13.3 אינץ’. שאר מפרטו ינוע בין דגמי המעבדים של אינטל, החל מ-Core i3 ועד Core i5. לטענת מיקרוסופט, ה-Surface החדש מוכן לעבודה עם קבצי וידאו ברזולוציית 4K והחברה אף הציגה תחנת עגינה מתאימה. כמו כן, הציגה מיקרוסופט גם מקלדות Type Cover חדשות עם משטח עכבר משופר.

Surface-3-toucpad

אחת מהתכונות החשובות בטאבלטי ה-Surface היא הרגלית בגב המכשיר. דגם ה-Surface Pro 3 מביא עימו רענון משמעותי ומאפשר כעת פתיחה של הרגלית בזווית של עד 150 מעלות. תכונה חשובה נוספת של ה-Surface Pro 3, חומרתית גם כן, היא עט הסטיילוס החדש. העט החדש נראה כמו התכונה החשובה ביותר של הטאבלט החדש, כאשר מיקרוסופט הדגימה רבות את איכותו. המטרה הייתה לשכנע אותנו שהעט מספיק איכותי שלא ננטוש אותו אחרי ימים בודדים של שימוש. הכתיבה על מסך ה-Surface Pro 3 אמורה להיות נוחה מאי פעם, עם זמן תגובה מהיר במיוחד, הנחה של פרק היד על המסך בזמן כתיבה וכפתור על העט שלחיצה עליו פותחת מיד את המסך באפליקציית OneNote של מיקרוסופט.

מיקרוסופט תציע את טאבלט ה-Surface Pro 3 למכירה החל ממחר ובמחיר התחלתי של $799 (זול ב-$100 מהדגם הקודם). חשוב לציין, שהטאבלט החדש אמור להוות תחליף למחשב נייד ולא הוצג כמתחרה ישיר לטאבלטי האנדרואיד השונים וה-iPad של אפל. השאלה היא האם הלקוחות יראו זאת באותה צורה והאם יהיה ה-Surface Pro 3 שיקול אמיתי ברכישת הטאבלט הבא שלהם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים