אדידס משיקה את miCoach Smart Ball – כדור חכם שישפר את הביצועים על המגרש

adidas ait 01-29-14_ 138-thumbnailלקראת אירועי ספורט גדולים וחשובים נוהגות חברות לבוש הספורט הגדולות, שכבר מזמן הפכו לחברות טכנולוגיה לכל דבר, לחשוף את המוצרים החדשים שפיתחו ונועדו לעזור לספורטאים להציג תוצאות טובות יותר. כעת, לקראת מונדיאל 2014, טורניר הגביע העולמי בכדורגל, משיקה חברת אדידס (Adidas) את הכדור החכם miCoach Smart Ball. הכדור יעבד נתוני בעיטות, ינתח נתונים ויתן הצעות לשיפור המשחק דרך אפליקציה מובייל יעודית.

knuckle resultכאחת מיצרניות מוצרי הספורט המובילות בעולם, לא זרה חברת אדידס למדורי הטכנולוגיה וכבר השיקה בעבר מגוון מוצרים למעקב ושיפור יכולות הספורטאים. הכדור החכם miCoach Smart Ball הוכרז כבר לפני שנה, אמנם רק כעת מושק, כמה שנראה כמו קפיצת מדרגה בטכנולוגיה הנגישה לשיפור הטכניקה והביצועים של הספורטאים.

אנו לא זרים לחיישנים שונים העוקבים אחר פעילות גופנית, חלקם משולבים בנעליים וחלקם על החזה, אך מעטים הם אלו שלוקחים תחום ספורט ספציפי ובאמת מתמקדים ביכולות הדרושות עבור פיתוח יכולותיו של השחקן בו.

הכדור החכם כולל חיישנים האוספים מידע לצורך שיפור יכולות המשתמש בו. המידע הזמין למשתמש כולל היבטים כמו: עוצמת הבעיטה, מסלולים ויזואליים, שרטוט זוויות של כדורים מסובבים והצגת נקודות הפגיעה של הכדור לאחר הבעיטה.

כל המידע שנאסף מוזרם לאפליקציית iOS דרך שבב בלוטות’ המוטמע בכדור, אותו ניתן כמובן לשתף ברשתות החברתיות. לכדור עמדת טעינה יעודית ללא חוטים, כך שלא תמצאו עליו פתאום חריץ USB.

מחירו של הכדור החכם יעמוד על $299 והוא יהיה זמין לרכישה בשלב הראשון דרך החנות המקוונת של אדידס כמו גם בחנות המקוונת של אפל. מכאן, ניתן להבין כי לא יהיה זמין הכדור בישראל, לפחות לא בשלב זה. אם ברשותכם חשבון משתמש בחנות האמריקנית של ה-App Store של אפל, תוכלו להוריד את האפקליציה הייעודית ולהתרשם ממה שתציע בשילוב עם הכדור החכם – לחצו כאן להורדה


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים