הוכרז: ASUS Transformer Book T300 Chi – מחשב נייד היברידי דקיק עם מסך 2,560X1,440

ASUS-unveils-the-Transformer-Book-T300-Chiאסוס (ASUS) הכריזה במהלך תערוכת Computex 2014 על שורה ארוכה של מכשירים מרשימים במיוחד, כאשר אחד הבולטים בינהם הוא Transformer Book T300 Chi. הדגם החדש בסדרת המחשבים הניידים ההיברידיים של אסוס מריץ את מערכת ההפעלה Windows 8.1 וכמו קודמיו, ביכולתו להתנתק מהמקלדת לתצורת טאבלט.

Transformer Book T300 Chi מתאפיין בעיצוב רענן ודקיק ומסך חדש בגודל 12.5 אינץ’, שאמור להפוך אותו לטאבלט נוח יותר. על מנת להדגיש את נוחות השימוש בטאבלט אפילו נאמר על בימת Computex, עם קריצה ל-Surface Pro 3, כי זהו “טאבלט ה-12.5 אינץ’ המתנתק הדק ביותר”. כמה דק? המחשב הנייד מגיע בעובי של 14.3 מ”מ, בעוד הטאבלט לבדו בעובי של 7.3 מ”מ בלבד (Surface Pro 3 של מיקרוסופט מגיע בעובי 9 מ”מ).

ASUS-unveils-the-Transformer-Book-T300-Chi (1)המפרט המלא של Transformer Book T300 Chi לא נחשף משום שאסוס עושה שימוש “בדור הבא של מעבדי Core i מבית אינטל” שעוד לא הוכרזו. המעבדים אמורים לתת ביצועים טובים יותר תוך ניצול משופר של הסוללה. על מנת להשלים את הנוק-אאוט למיקרוסופט והטאבלט החדש שלה, אסוס ציידה את המוצר שלה במסך IPS ברזולוציה גבוהה של 2,560X1,440.

חברת אסוס לא פרסמה מחיר או תאריך השקה עבור Transformer Book T300 Chi ואנחנו חייבים לציין שהמחשב הנייד נראה מרשים במיוחד. הוא יהיה זמין בצבעי שחור וזהב-לבן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים