ברוכים הבאים לאתר גאדג’טי החדש!

תקופה ארוכה של עבודה קשה ומאומצת הגיעה הבוקר לקיצה: הכירו את גאדג’טי בגרסתו החדשה! בדקנו, החלפנו, העברנו, החזרנו ושוב החלפנו – עד שלטעמנו התקבלה התוצאה הרצויה, זו המאפשרת לכם להמשיך ולהנות מתכנים איכותיים תחת ממשק ידידותי, נעים ונוח.

המראה החדש של גאדג’טי שם דגש על התוכן. מעתה, הרבה יותר תכנים נגישים דרך עמוד הבית, המאורגן במודל Masonry – משמע ככל שהתיבה גבוהה יותר, כך מדובר בכתבה חדשה יותר. ביכולתנו גם להבליט (במגוון דרכים) כתבות שממש אסור לכם לפספס, ובאותה מידה ליצור תצוגה צנועה לכתבות שייתכן ויעניינו רק מספר מצומצם של קוראים.

הצצה לאחור

באופן כללי, הטקסט בולט יותר והמדיה מאורגנת בצורה נוחה בהרבה. בתוך הכתבות ממתינים לכם רכיבים שיעניקו חווית קריאה מהנה ומאורגנת: תיבת ההצצה לאחור (למשל) תאפשר חזרה אחורה בזמן, היא תציג את הכתבות הקודמות שעסקו באותו הנושא ותסייע בהבנת השתלשלות האירועים. בכל כתבה, מעל הכותרת, ישנו מנגנון שליטה בגודל הטקסט: החלטתכם תישמר לאורך כל ביקורכם באתר, לא יהיה צורך בקביעה מחודשת של הגודל לפני כל קריאה.

גאדג’טי ביטס היא אחת הפינות האהובות עלינו ועל כן גם היא זוכה לשדרוג. החל מהיום ישתלבו ידיעות גאדג’טי ביטס כחלק בלתי נפרד מזרם הכתבות מדי יום ולא דרך סיכום השבוע. את כתבות גאדג’טי ביטס תוכלו למצוא בתיבות קטנות שישולבו בין הכתבות באתר. מי שירצה לקבל עדכונים נוספים שלאו דווקא מתפרסמים באתר יוכל כמובן לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות – את הקישורים הרלוונטיים ניתן למצוא בראש ובתחתית האתר. שימו לב – פתחנו הלילה עמוד חדש בגוגל+.

אף שאנו מציגים היום את האתר בגרסתו החדשה, נוכל לספר שתהליכי הפיתוח עוד לא הסתיימו. כבר בשלבי התכנון הראשוניים הותאמה על ידנו המערכת לפיתוחים עתידיים ויחודיים שסביר ותזכו לראות באתר במהלך השבועות והחודשים הקרובים. בהחלט יש למה לצפות.

אנחנו מודעים לכך – ייתכן שעדיין ישנן תקלות עם המראה החדש שלנו. נשמח אם תדווחו לנו על כל פער בו תבחינו. גרסת המובייל של האתר תותאם כבר בימים הקרובים למראה החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים