הודלפו: תמונות חדשות חושפות כמה דק יהיה ה-Galaxy Tab S 10.5

Samsung-Galaxy-Tab-S-105-new-images-00חברת סמסונג צפויה לחשוף את סדרת טאבלטי הפרימיום החדשה שלה, Galaxy Tab S, באירוע Galaxy Premiere 2014 החגיגי שייערך ביום חמישי הקרוב (12.6). סדרת הטאבלטים היוקרתית צפויה להגיע עם מסכים ברזולוציה גבוהה של 2,560X1,600 מסוג AMOLED, בגדלי 10.5 אינץ’ ו-8.4 אינץ’. דגם ה-Galaxy Tab S 10.5 נחשף שוב בתמונות החושפות לנו פרטים חדשים על הטאבלט המעניין.

התמונות החדשות נראות כאילו נלקחו מוידאו ההשקה של טאבלט ה-Galaxy Tab S 10.5. לפי המידע מהתמונות, הטאבלט אמור להיות דק במיוחד, בעובי של 6.6 מ”מ בלבד. הוא יגיע עם תמיכה מובנית ב-Remote PC (גישה מרחוק למחשב הביתי) ויאפשר התממשקות נרחבת עם הסמארטפון ומענה לשיחות טלפון המגיעות אליו.

Samsung-Galaxy-Tab-S-105-new-images-08אחת התמונות מתמקדת באזור המצלמה של ה-Galaxy Tab S 10.5, שם ניתן לראות שהוא בעל טקסטורה דומה לזו של סמארטפון ה-Galaxy S5 – דמוי עור עם משקעים. מתחת למצלמה ישנו פלאש LED וכנראה שהיא תהיה איכותית מהנהוג בטאבלטי אנדרואיד.

לפי השמועות מפרטו של טאבלט Samsung Galaxy Tab S 10.5 יצויד בערכת השבבים Exynos 5420 עם מעבד שמונה-ליבות מבית סמסונג, זיכרון פנימי 3GB RAM, קורא טביעות אצבע ועוד. מערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד 4.4 KitKat שעל גביה ממשק המשתמש הייחודי של סמסונג לטאבלטים. דגם ה-Galaxy Tab S 8.4 יהיה בעל מפרט דומה ושניהם אמורים להגיע לשוק במהלך חודש יוני.

Samsung-Galaxy-Tab-S-105-new-images-03

(מקור – PhoneArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים