אפליקציית Weepo הישראלית מסתערת על חיי הלילה שלכם

מהפכת המידע שהתחוללה לפני מספר שנים מאפשרת לנו לקבל תשובה לכמעט כל שאלה שתעלה בראשנו. אולם, ישנה שאלה אחת שלא תמיד נוכל לקבל בעבורה תשובה – לאן יוצאים היום? על שאלת המיליון הזו מנסה לענות אפליקציה ישראלית חדשה בשם Weepo, ועל הדרך גם להעניק לנו תמונה מלאה על חיי הלילה.

Weepo היא בעצם רשת חברתית מבוססת מיקום אשר מאגדת את כל מקומות הבילוי באזור הימצאו של המשתמש ומעניקה לו תמונה מקיפה אודות המתרחש סביבו. בכדי להחליט לאיזה מקום ללכת, האפליקציה תציג בזמן אמת את כל מה שקורה בכל מקום בילוי בסביבה ובכך תסייע בהחלטה היכן להתחיל או להמשיך את הערב.

אם נתעניין למשל בפאב מסוים, נוכל לקרוא פרטים אודותיו וגם לקבל הוראות ניווט למקום. מעבר לכך, נוכל לגלות מי כבר נמצא שם ואפילו לבדוק את היחס בין הגברים והנשים באותו המקום. לבסוף, המשתמשים שכבר נמצאים במקום יוכלו להעלות תמונות ועדכונים, מה שיאפשר לקבל תמונה כללית על האווירה עוד בטרם הביקור.

כיאה לרשת חברתית, Weepo כוללת פיד חדשות ראשי בו מרוכזים פוסטים של בליינים ברחבי הארץ ושל אנשים אחריהם אנו עוקבים, אלו יוכלו גם לשתף היכן בדיוק הם נמצאים. כמו כן ישנן סטטיסטיקות אודות הרגלי הבילוי של החברים שלנו – כך נוכל לגלות מי מהם הוא חיית לילה או כזה שהולך לישון כבר בעשר.

Weepo איננה מעוניינת רק בביצוע מהפכה בדרך בה אנחנו מבלים, אלא גם בשינוי הדרך בה אנחנו מכירים אנשים. תכונה עיקרית באפליצקיה היא האפשרות להכיר בני או בנות זוג פוטנציאליים: ממשק המשתמש יציג את שמות הבליינים שנמצאים בסביבה ויאפשר ביצוע החלקה ימינה לסימון התעניינות או החלקה שמאלה להתעלמות (בדומה לטינדר). במידה והצד השני הביע עניין, תקבלו על כך הודעה וניתן יהיה לפתוח בשיחה.

אנחנו על המפה

unnamed (4)

המיזם השאפתני הוא פיתוח ישראלי שהוקם על ידי רועי לוגסי, רן מזר ומתן צפריר – כולם הגיעו מסצינת חיי הלילה והפכו את Weepo למרכז חייהם בשלוש השנים האחרונות. כדי להבין באמת את הסיפור שמאחורי האפליקציה קיימנו ראיון עם רועי לוגסי, מנכ”ל Weepo, שסיפר לנו מה דרוש בכדי לשנות את חיי הלילה בעולם ואיך הכל התחיל.

“מגיל צעיר מאוד התעסקנו בתחום חיי הלילה. למעשה, זאת הייתה ההתעסקות היחידה שלי במהלך השנים – עשיתי הכל מהכל בחיי הלילה בירושלים. שם, למדתי את הצורך של הבליינים בצורה הטובה ביותר: למדתי מה הם אוהבים, למה הם נמשכים ובעיקר, מה חסר להם. עם שחרורי מצה”ל חזרתי לעסקי הלילה ואיתם התחלתי לגבש את הרעיון שמאחורי Weepo”.

unnamedהאפליקציה הושקה רשמית רק לאחרונה וכבר הצליחה לרשום לעצמה כמה הישגים מרשימים. “לאחר יומיים של פעילות, הגענו למקום שני בהורדות באפסטור ובגוגל פליי. הקהל שאנחנו מכוונים אליו הוא כזה שאוהב מאוד לראות ולהראות, אוהב מאוד לשתף ומבלה לא מעט. מהצד השני, של בתי העסק, אנחנו מקבלים פרגון רב והם מבינים את הערך שלנו”, סיפר לוגסי.

חשוב להדגיש שלא תמיד הכל קרה כמתוכנן, גם ל-Weepo היו קשיים: “עברנו יותר משלושה גלגולי פיתוח. יצרנו שלושה מוצרים, השמדנו אותם והתחלנו מאפס. לבסוף יצרנו את המוצר המושלם מבחינתנו”. בתום גיוס סיד שכלל את המדען הראשי בישראל מיקי דורסמן ואת ג’ארד מורגנשטיין שנמנה בין ממציאי כפתור הלייק, הצליחה החברה לגייס כ-3 מליון דולרים ובקרוב היא מתכוונת לצאת לסבב גיוס ראשון.

בין אם אתם בליינים מטורפים, או מנגד אנשים שנהנים מדי פעם מבילוי טוב, אין ספק ש-Weepo צריכה להיות מותקנת אצלכם בסמאטרפון. במקרה הכי גרוע, תרוויחו ערב מדהים במקום הכי חם בסביבה. צאו להנות.

להורדת האפליקציה למכשירי האנדרואיד – לחצו כאן

להורדת האפליקציה למכשירי ה-iOS – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים