שארפ מציגה: מסכים בצורות שונות עם שוליים דקים במיוחד

Sharp-freeform-displays

יצרנית המסכים היפנית שארפ הודיעה כי תפתח זן חדש של מסכים אותם תוכל לייצר בצורות שונות לפי הזמנת הלקוח, ולא עוד רק בפורמט המלבני האחיד שקיים היום במוצרים כמו טלויזיות, טאבלטים וטלפונים ניידים.

הפיתוח החדש יעשו שימוש בטכנולוגיית IGZO בה משתמשת החברה במסכיה הקיימים. דרך כך, ניתן יהיה ליצור מסכים בצורות ופורמטים שונים שאינם נסמכים על העיצוב המרובע, הנדרש עד כה בשל הצורך במיקום מבודדים אופטיים סביב מעטפת המסך (Bezel). המסכים החדשים שפיתחה החברה יפזרו את המבודדים האופטיים במקומות שונים מאחורי המסך, שיטה שתאפשר לצמצום משמעותי בשולי המסך כמו גם שינוי הצורה שלו לפורמטים שונים.

בשארפ מציינים כי ייעודם של המסכים יהיה למוצרים כמו לוח השעונים ברכב, שם ניתן יהיה לשלב מסך יחיד שיכלול את מד התאוצה לצד מחוונים נוספים. ברכבים ניתן יהיה להשתמש במסכים גם לשם שילוב מסכים מעוצבים כמרכז בקרה. שימוש נוסף למסכים אלה יעשה במכשירים לבישים. מוטורולה ו-LG Electronics כבר הציגו פתרונות משלהן למסכים מעוצבים שישולבו בשעונים החכמים של החברות, והפיתוח החדש של שארפ יכול לאפשר גם לחברות אחרות לעצב מוצרים לבישים הדורשים שיציגו בידול מהמתחרות.

Sharp-freeform-displays-2

המסכים החדשים של שארפ נמצאים כעת בשלב הפיתוח ובחברה לא מתחייבים על יעד לתחילת היצור ההמוני ומציינים רק כי “שלב ההפקה יחל מוקדם ככל שניתן”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים