טרייד-אין: החזירו Macbook Air, קבלו 650$ לרכישת Surface Pro 3

Surface Pro 3

בעלי MacBook Air ומעוניינים במחשב-טאבלט העוצמתי של מיקרוסופט? ענקית התוכנה מרדמונד החליטה לעשות לכם חיים קלים ולהעניק הנחה חסרת תקדים בשווי 650$ על רכישת ה-Surface Pro 3, בתמורה ללפטופ ה-MacBook Air של אפל. מבצע הטרייד-אין יאפשר ללקוחות שיחזירו את המקבוק שלהם לקבל שובר בשווי 650$ לרכישת אחד מדגמי הטאבלט החדש של החברה.

תוקפו של המבצע עד סוף חודש יולי וניתן לממשו בארה”ב וקנדה בלבד. בעוד את השובר ניתן לממש אך ורק בחנות המקוונת של מיקרוסופט, החזרת המחשב של אפל חייבת להתבצע על ידי הלקוח עצמו באחת מחנויות מיקרוסופט – אין אפשרות איסוף מבית הלקוח. על המחשב להיות תקין, בלי נזקי מים או שברי מסך. לא נאמר בפירוש אילו דגמי MacBook Air ניתנים להחזרה, אך מידע זה יתברר בהמשך ככל הנראה.

מחשב-טאבלט ה-Surface Pro 3 הוכרז לפני כחודש ומגיע עם מסך בגודל 12 אינץ’ ומפרט עוצמתי. על פי מיקרוסופט, מוצר זה יכול להחליף גם את המחשב לאחר חיבור מקלדת. גרסתו העוצמתית יותר של ה-Surface Pro 3 מגיעה עם מעבד i5 מבית אינטל והחלה להימכר בסוף השבוע שעבר. את גרסת ה-i3 ניתן לרכוש במחיר התחלתי של 799$, כך שיחד עם מבצע הטרייד-אין יהיה על המשתמש לשלם אך ורק 149$.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים