הדלפה: HTC Volantis יצוייד במעבד 64 ביט וזיכרון 5GB

מפלצת ביצועים אימתנית: על פי הדלפה חדשה של אוון בלאס (המוכר בכינוי evleaks@), צפוי טאבלט ה-HTC Volantis להציע מפרט טכני שטרם נראה כמותו. חוץ ממסך 8.9 שיציג תכנים ברזולוציית Quad HD, נראה ש-HTC וגוגל מתכננות הטמעה של רכיבי עיבוד וזיכרון שישנו את כללי המשחק שהכרנו.

בהדלפתו החדשה טוען המדליף שכמה מהפרטים שפורסמו עד כה אודות מכשיר הטאבלט אינם מדויקים ושכל התמונות מזויפות. לדבריו, הטאבלט הראשון של HTC מזה שלוש שנים יורכב מפיסה אחת של אלומיניום ויכלול מעבד 64 ביט על גבי פלטפורמת Nvidia Tegra K1, כמו גם זיכרון RAM בנפח 5GB – אף שלגבי פרט זה הוא מציין כי ייתכנו שינויים.

בנקודה זו חשוב לעצור ולהדגיש – פלטפורמת Tegra K1 החדשה של יצרנית השבבים Nvidia הינה העוצמתית בשוק הניידות, כך על פי מבחני ביצועים. ערכת השבבים כוללת מעבד 64 ביט המכונה Danver אשר מסוגל לעבוד בתדר מקסימלי של 2.5GHz (עבור כל אחת משתי הליבות). בנוסף, מאובזרת הפלטפורמה בגרסה חדשה של המאיץ הגרפי Kepler, זו מורכבת מ-192 ליבות גרפיות.

חלק מפרויקט Android Silver?

m8-topהמדליף מוסיף ומציין עוד כמה פרטים אודות המפרט הטכני של הטאבלט המסקרן. בגבו של המכשיר תשולב מצלמה עם חיישן ברזולוציית 5 או 8 מגה-פיקסל. את התמונות שתפיק המצלמה ניתן יהיה לאחסן על רכיב זיכרון בנפח 64GB, ואת חווית הצפייה בוידאו יעשירו שני רמקולים סטריאופוניים בטכנולוגיית BoomSound.

פרט מעניין נוסף מגיע מתמונת המאקרו שצורפה להלדפה. על התמונה עצמה, אף שלא ברור כיצד בדיוק הוא משתלב בה, מופיע הכיתוב “Android Silver OS Alpha 1.4”. משמעות הדבר – מדובר ככל הנראה במכשיר המשויך לפרויקט האולטרה-פרימיום Android Silver, ולא לתכנית הנקסוס כפי שסברו בתחילה.

אנו מאמינים שפרטים נוספים אודות HTC Volantis / Flounder רק ילכו ויתגברו ככל שנתקרב למועד ההשקה ברבעון האחרון של השנה הנוכחית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים