הוכרז: Sony Xperia C3 – סמארטפון שוק ביניים עם דגש על צילום עצמי

בתמונה: Sony Xperia C3

בהתאם לדיווחים שהגיעו אתמול, הכריזה הבוקר (ג’) סוני על מכשיר סמארטפון חדש – Xperia C3, השם דגש על צד הצילום העצמי (סלפי) באמצעות המצלמה הקדמית. בדגמים האחרונים של מכשירי הדגל של החברה, החל מה-Xperia Z1, השתמשה סוני בחיישן 20.7 מגה פיקסל במצלמה הראשית בגב המכשיר וכעת מציגה החברה חידוש בצד המצלמה הקדמית המאפשרת צילום בזווית רחבה ומספקת חיישן 5 מגה-פיקסל.

Xperia-C3-cameraמפרטו של Sony Xperia C3 כולל את תצוגת ה-Triluminos של סוני בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציה HD 720P המעניקה צפיפות של 267 פיקסלים לאינץ’ בודד, מעבד מרובע ליבות בתדר 1.2GHz המבוסס על ערכת השבבים Snapdragon 400 של חברת קוואלקום עם המעבד הגרפי Adreno 305, זיכרון 1GB RAM, נפח אחסון 8GB עם אפשרות הרחבה דרך כרטיס MicroSD (עד 32GB).

המצלמה הראשית במכשיר מספקת תמונות באיכות 8 מגה-פיקסל ותומכת בפוקוס אוטומטי וזום דיגיטלי x16 כמו גם אפשרות צילום וידאו באיכות Full HD 1080p, אולם גולת הכותרת הינה המצלמה הקדמית בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל, שאינו הגבוה שראינו במצלמות הסלפי, אולם לצד התמקדותה של החברה בצד התוכנה, מספקת פתרון לא רע עבור שוק הביניים. אפליקציית המצלמה תאפשר זיהוי פנים לשם השמת פונקציית ה-VR שתוסיף מסיכות ואיפור על פני המצולמים, כאשר תוספות שונות הניתנות ליישום על גבי התמונה באופן מיידי וללא צורך באפליקציה חיצונית תעזורנה להכין את התמונה לפרסום ברשתות החברתיות השונות.

Sony Xperia C3 תומך בבלוטות’ 4.0 וב-Wifi כמו גם Wifi Hotspot, ב-DLNA ובשכפול מסך ויגיע מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת KitKat 4.4 וסוללת 2,500mAh שתספק על פי הגדרות היצרן עד 10 שעות ניגון וידאו. מידות המכשיר: רוחב- 78.5 מ”מ, גובה- 156 מ”מ, עובי- 7.6 מ”מ ומשקלו 150 גרם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים