Android Wear: השעון החכם ישמש כבקר שליטה על מצלמת הסמארטפון

Android Wear Demo

מתי בפעם האחרונה מצאתם את עצמכם בתנוחה מביכה ומורכבת בעודכם מנסים לצלם תמונת סלפי מוצלחת? צילום תמונות באמצעות מכשיר נייד עשוי להתגלות לעיתים כפעולה מאתגרת ולא פשוטה בכלל, ומשום כך חשבו בגוגל על דרך חדשה, יצירתית ומעניינת לעשות זאת.

הפתרון המעניין של גוגל מסתמך על פלטפורמת Android Wear שהושקה רשמית במהלך כנס המפתחים שערכה החברה בחודש שעבר. עדכון חדש ליישום המצלמה של אנדרואיד מביא עמו תמיכה בפלטפורמה הלבישה והופך את השעון החכם למעין בקר שליטה על מצלמת המכשיר.

ביכולתה של אפליקציית הצילום העדכנית “לשדר” אל השעון תצוגה מקדימה של פלט המצלמה, כמו גם להציג טיימר המבצע ספירה לאחור בטרם הלכידה. אם תרצו, ניתן יהיה לבצע את הצילום גם בלחיצה מידית וללא ספירה לאחור.

על מנת להשתמש בפיצ’ר החדש תזדקקו כמובן לשעון חכם המבוסס על פלטפורמת Android Wear החדשה. במידה והתמזל מזלכם ואתם עונדים את אחד מהשעונים שכבר הוכרזו, דוגמת G Watch של LG, תוכלו לנצל את הפיצ’ר החדש מיד לאחר שתעדכנו את אפליקציית הצילום של גוגל.

google-camera-remote

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים