התמכרו למשחקים ואפליקציות – ויישלחו לכלא

כמה רחוק הייתם מוכנים ללכת בכדי לקבל נקודות חיים נוספות במשחק Candy Crash? תגידו מה שתגידו, כנראה שלא הייתם מרחיקים כל-כך כמו הזוג הסיני הבא. רשויות החוק בסין עצרו בתחילת השבוע בני זוג (שאינם נשואים) שמכרו את ילדיהם בכדי לרכוש מוצרים וירטואליים בתוך אפליקציות.

חקירה ראשונית של המקרה העלתה בעיית התמכרות קשה של האב למשחקי מחשב ואפליקציות מובייל. מדי לילה ולילה היה האב מבזבז את זמנו במשחקים וברכישות פנימיות שקידמו את מהלך המשחק ואיפשרו לו להימשך ללא הפרעות. בשלב מסוים הרגישו בני הזוג שכיסם מתרוקן ועל כן החליטו למכור את בנם הבכור לסוחרי ילדים.

candy-crushסחר ילדים בסין הוא לא דבר נדיר, אך הרשויות מנסות לפעול כנגדו בכל אמצעי העומד לרשותן. אותם סוחרי ילדים מציעים את מרכולתם לזוגות שאין ביכולתם להביא ילדים לעולם, אך לא נמנעים מביצוע מכירה גם לכנופיות רחוב המעוניינות לפתח דור המשך.

לאחר שביצעו את העסקה המשתלמת, החליטו בני הזוג להיכנס שוב להריון – וגם את בנם השני מכרו לסוחרי הילדים. אלא שבמקרה זה חלה הסתבכות כשאמו של האב התערבה ודיווחה למשטרה על שתי העסקאות המפוקפקות. בני הזוג נעצרו וממתינים כעת בבית הסוהר לפתיחת משפט פלילי שבסופו צפוי להם עונש מאסר ארוך במיוחד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים