פייסבוק בוחנת התראות על מסך הנעילה במערכת ההפעלה אנדרואיד

הרשת החברתית פייסבוק החלה בבחינת התראות על מסך הנעילה בסגנון מערכת ההפעלה אנדרואיד L, כך מדווחים משתמשים בגרסת הבטא של האפליקציה לאנדרואיד. עם התפשטות הידיעה בסוף השבוע האחרון, מיהרה החברה להסיר את התכונה החדשה שככל הנראה הופצה לנסיינים בטרם זמנה.

בשבוע שעבר, קצת פחות מחודש לאחר קיומו של כנס המפתחים Google I/O בו הציגה גוגל את שחרור L של אנדרואיד, כמה ממשתמשי הבטא של אפליקציית פייסבוק לאנדרואיד הופתעו לגלות על מסך הנעילה שלהם התראות מתוך האפליקציה (בתמונה למעלה). כמה שעות מאוחר יותר, לדבריהם, שוחרר עדכון נוסף שביטל את האפשרות הזו.

בעקבות הפרסומים פנה אתר TechCrunch לפייסבוק ובחברה אישרו כי התראות מסך הנעילה שוחררו “למספר מצומצם של בודקי בטא” ושהן אינן זמינות עוד. בכדי לצפות בהתראות על מסך הנעילה, לא היה צורך בהתקנת שחרור L שעדיין נמצא בפיתוח, להיפך – בגרסת אנדרואיד החדשה קיימת האפשרות הזו באופן מובנה, כך שהמפתחים לא נדרשים לבצע שינויים במערכת ההתראות.

מדוע, אם כך, מבצעת פייסבוק את השינויים בעצמה? –ובכן, סביר להניח שבכוונת החברה להעניק חווית שימוש זהה גם לעושים שימוש במכשירי אנדרואיד שלא יעודכנו לגרסה החדשה ביותר של מערכת ההפעלה. אף שלעיתים קבוצת הבטא של פייסבוק בוחנת אפשרויות שונות ומגוונות, חשוב לזכור כי אין זה מחייב שהאפשרויות הללו יופיעו בסופו של דבר גם על הגרסאות היציבות והציבוריות של היישום.

רוצים גם אתם להיות נסייני בטא של פייסבוק? לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים