הוכרז דגם חדש של LG G3 עם ערכת שבבים Snapdragon 805 ודור רביעי LTE-A

LG G3 Cat.6, מהירות הורדה מירבית של 225Mbps. תמונה: LG

חברת LG הכריזה הבוקר (ג’) על דגם חדש ומשודרג לסמארטפון הדגל שלה, בעל ערכת השבבים Snapdragon 805. סמארטפון LG G3 Cat.6 הולך בדרכו של Samsung Galaxy S5 LTE-A ומביא לקוריאה תקשורת דור רביעי מהירה במיוחד מסוג LTE Advanced. דרום קוריאה, ארץ מוצאן של סמסונג ו-LG, היא בין המדינות היחידות בעולם התומכות בתקשורת המהירה ולכן מוכנות החברות להשיק דגמים יעודיים לשוק המקומי.

מרבית מפרטו של LG G3 Cat.6 זהה לזה של סמארטפון הדגל המקורי של החברה ומצוייד באותו מסך 5.5 אינץ’ QHD, זיכרון פנימי 3GB RAM, נפח אחסון מובנה 32GB, מצלמה אחורית 13 מגה-פיקסל עם פוקוס לייזר וסוללת 3,000mAh. השוני הוא בערכת השבבים ששודרגה לדגם Snapdragon 805 של קוואלקום, העצמתית ביותר בשוק, בעלת מעבד מרובע-ליבה 2.7GHz ומאיץ גרפי Adreno 420.

מקור השם LG G3 Cat.6, למי שתהה, מגיע מהסימול הרשמי “Cat.6” לטכנולוגיית LTE-A. חברת קוואלקום היא היחידה שמשלבת מודם התומך LTE-A בערכת שבבים מתוצרתה, כזה המאפשר מהירות הורדה מירבית של 225Mbps. השילוב של מודם סלולרי בפלטפורמת העיבוד הוא היתרון הגדול של יצרנית השבבים וגם זה שהפך אותה לפני כשנתיים לכל-כך פופולארית בשוק המובייל.

סמארטפון ה-LG G3 Cat.6, בדומה ל-Galaxy S5 LTE-A, יהיה בלעדי לדרום קוריאה ויושק ב-25 ביולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים