איך גרמה Gameloft להדלפת הכותר החדש Modern Combat 5 לפני השקתו היום

מתוך המשחק Modern Combat 5

היום היה אמור להיות יום מיוחד עבור מפיצת המשחקים Gameloft עם השקת הכותר החדש בסדרה הפופולרית ביותר שלה Modern Combat 5: Blackout – משחק יריות בגוף ראשון (FPS). החגיגה נהרסה לאחר שאלפים כבר הורידו את המשחק באופן פיראטי ושיחקו בו. איך זה קרה? למרבה האירוניה, Gameloft עצמה הייתה האחראית, זאת לאחר שערכה תחרות בה זכו שלושה משתתפים בגישה מוקדמת למשחק. ככל הנראה, אחד מהזוכים פרץ את המשחק ושחרר אותו לאתרי טורנטים שונים.

ניתן לבחור אחת מארבע דמויות
ניתן לבחור אחת מארבע דמויות

משחק Modern Combat 5: Blackout זמין החל מהיום עבור האייפון, אייפד ומכשירים מבוססי אנדרואיד. הכותר החדש מביא עימו גרפיקה משופרת, עלילה עשירה במצב שחקן יחיד ומצב שחקנים מרובים (Multi-Player) עם אפשרות חלוקה לקבוצות הנלחמות אחת בשנייה. MC5 מאפשר לבחור מבין ארבעה סוגי לוחמים שישפיעו על אופי המשחק אותו תשחקו: חייל רגלים, חייל נ”ט, איסוף/התגנבות וצלף.

ב-Gameloft ניסו לעשות מהלך קידום די שגרתי להשקת Modern Combat 5: Blackout והתאכזבו מאוד מקהילת השחקנים שהורידו את המשחק הפרוץ. החברה בהליכים לחסימת משתמשי המשחק הפרוץ והסרת הקישורים להורדתו. חברת Gameloft תמיד היתה מעט שנויה במחלוקת, מכיוון שהכותרים של החברה מזכירים באופן יוצא דופן משחקי PC שונים. סדרת משחקי Modern Combat הינה בעלת דימיון רב ל-Call of Duty הפופולרית עבור המחשב האישי והקונסולות, אמנם עדיין נחשבת למוצלחת במיוחד.

Modern-Combat-5-Blackout-for-iPhone-iPad-and-Android

משחק האקשן Modern Combat 5: Blackout זמין כעת להורדה עבור $6.99 (כ-25 שקלים) ללא רכישות פנימיות נוספות:

להורדת המשחק לאנדרואיד – לחצו כאן

להורדת המשחק ל-iOS – לחצו כאן

להורדת המשחק ל-Windos Phone – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים