הסוף לאיחורים: אפליקציית Meezi הישראלית תעשה סדר ביציאות עם חברים

קרדיט: יח”צ Meezi

אם נרצה להודות בכך או לא, לפעמים זה ממש לא פשוט לארגן את כל החבר’ה ליציאה משותפת, ועל אחת כמה וכמה – לקוות שכולם יגיעו בזמן. בכדי לפתור את הבעיה, פותחה האפליקציה הישראלית Meezi שתאפשר למשתמשים לאגד את כל המפגשים שלהם במקום אחד ולבדוק היכן החברים שלהם נמצאים רגע לפני שהמפגש מתחיל.

אפליקציית Meezi תאפשר ליצור אירוע שיכלול פרטים אודות מיקום וזמן המפגש. לאחר פתיחת האירוע, ניתן יהיה להזמין אליו את החברים, ובמידה ואינם משתמשים באפליקציה – תישלח התראה לחשבון הפייסבוק. כל משתמש שהוזמן יוכל לציין אם הוא מגיע או לא, כשבנוסף ייפתח בין כולם חדר צ’אט שיאפשר לקבוע פרטים נוספים ואף להעלות תמונות תוך כדי האירוע.

הפיצ’ר הייחודי של האפליקציה מאפשר למארגן האירוע לדעת היכן בדיוק נמצאים מאשרי ההגעה. זמן קצר לפני תחילת האירוע, ניתן יהיה לצפות במפה אינטראקטיבית ועליה מיקום החברים כמו גם חישוב מהיר של הזמן בו ייקח להם להגיע אל היעד. כמובן שישנה את האופציה לבטל את אפשרות מסירת המיקום, במטרה לשמור על פרטיות.

Meezi מאפשרת גם יצירת קבוצות חברים מוגדרות מראש, וזאת במטרה לקהל על תהליך פתיחת אירוע באם מדובר בחבר’ה קבועים או קבוצה שמתארגנת סביב תחביב משותף באופן קבוע. מלבד זאת, תוכלו גם לבדוק אילו אירועים מעניינים מתקיימים סביבכם ואף להצטרף אליהם אם הוגדרו כציבוריים.

לקינוח, Meezi תרכז עבורכם את כל היציאות המשותפות בלשונית מיוחדת – “Memories”, בה יישמרו האירועים שכבר התקיימו, כולל התמונות ששותפו במהלכם. את כל האירועים ניתן לסנכרן עם היומן הראשי של המשתמש ובכך לדאוג לתיעוד תמידי שלהם.

אפליקציית Meezi הושקה ב-2013 ופותחה על ידי ארבעה יזמים ישראלים: אלעד נווה, דניאל לימון, עידו קלמן וניר פטאל שחברו יחדיו למיזם הראשון שלהם. בשיחה שערכנו עם פטאל, הוסבר לנו שפיתוח האפליקציה “נבע מצורך יום-יומי לאפשר חווית מפגש פשוטה, מהירה ומהנה בהרבה ממה שכולנו רגילים, ובכך להשיג יותר מפגשים אמיתיים ופחות מפגשים וירטואלים”.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן

להורדת האפליקציה ל-iOS – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים