חברת לינגואלי הישראלית תעזור לכם ללמוד שפות חדשות בצורה נוחה

חברת הסטארטאפ הישראלית לינגואלי (lingua.ly), המפתחת טכנולוגיה ללימוד שפות בצורה נוחה דרך שימוש בתוכן הזמין לקריאה ברחבי הרשת, השיקה אפליקציה עבור משתמשי מערכת ההפעלה iOS, זו מצטרפת לאפליקציה הקיימת של החברה באנדרואיד ולגרסת ה-Web המגיעה כתוסף לדפדפן.

לימוד שפות ברחבי הרשת

השירות שמספקת לינגואלי מאפשר ללמוד שפות בדרך אפקטיבית הרבה יותר מאשר לימוד אוצר מילים דרך כרטיסיות, כפי שמציעים שירותי לימוד שפות הקיימים כיום. החברה מבקשת ללוות את תלמידיה ברחבי הרשת ולעזור להם להוסיף לאוצר המילים הקיים במערכת מילים חדשות אותן יבקשו ללמוד, כאשר כל אתר אליו יגלשו יהווה פתח ללימוד מילים חדשות.

דרך האפליקציות לאנדרואיד ו-iOS או דרך הדפדפן, ניתן יהיה לצפות בתכנים מתחומים שונים לפי בחירתכם, כאשר בכל עמוד תוכן ניתן יהיה לסמן מילים אותן ירצה המשתמש ללמוד, ולפיכך יותאמו תכנים נוספים הכוללים מילים אלו. על-ידי שילוב לימוד המילים בתוכן המעניין את הקורא, מבקשת לינגואלי להרחיב את אוצר המילים ללא צורך בלמידה חוזרת הבנויה דרך כרטיסיות המורכבות מתרגום מילים ושילובן במשפטים קבועים.

איסוף המילים מתבצע על גבי הקלקה כפולה עליהן בכל אחת מהפלטפורמות, אחריה יוצג בפני המשתמשים תרגום למילה וזו תושמע בקול על מנת להבין כיצד יש להגות אותה. לאחר מכן, תצורף המילה למאגר הקיים של המשתמש ותופיע דרך תוכן בנושאים שונים שיוצג דרך כל אחת מהפלטפורמות בהן זמין השירות של החברה, זאת מאחר וכולן עובדות בסנכרון מלא.

לאחר בחירת המילים, ניתן יהיה לצפות במאמרים בהן ישולבו, כאשר קיימת אופציה לבחינה אודות אותן מילים. דרך אפשרות האימון ייבחן המשתמש באשר להיכרותו עם המילים הן מצד התרגום לשפת האם והן מצד ההבנה של משמעות המילה. לאחר השלמה מוצלחת של הליך הבחינה, ניתן להמשיך ולהוסיף מילים נוספות למאגר.

lingualy-word-test

לינגואלי במסגרת הכיתתית

אפליקציית החברה תומכת כיום ב-6 שפות (אנגלית, ספרדית, צרפתית, עברית, ערבית ורוסית), כאשר בהמשך הדרך תתווספנה שפות נוספות. בראיון לגאדג’טי מספר מייסד החברה, ד”ר יאן אימלס, על שירותי פרימיום ושירותים נוספים אותם בוחנים בימים אלה בחברה. אחד מהשירותים אותם בוחנים בלינגואלי יאפשר להפוך את כל המילים שסומנו על ידי המשתמש לשיעורים המושמעים באודיו בזמן מאוחר יותר, זאת דרך שילוב במשפטים המשתנים עם כל השמעה.

פיקוח על שיעורי למידה עבור מורים במסגרת כיתתית הינה יעד נוסף עבור החברה, כאשר במהלך השיעור ניתן יהיה להשתמש במערכת שפיתחה לשם למידת מילים באופן חופשי על-ידי תלמידים מתוך טקסטים הנבחרים באופן עצמאי, זאת תוך פיקוח המורים שיגדירו מראש אילו מילים על התלמידים ללמוד.

כבר בתקופת הלימודים הקרובה, שתחל בספטמבר, תשולב הטכנולוגיה שפיתחה החברה בפלטפורמה הדיגיטלית של מט”ח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית) הנמצאת בשימוש של למעלה ממיליון תלמידים בישראל ובחו”ל.

את Lingua.ly ייסדו בשנת 2011 ד”ר אורלי פורמן, המתמחה באספקטים הפסיכולוגיים של לימוד שפות זרות וד”ר יאן אימלס, לו תואר ראשון ושני בפיסיקה תאורטית מאוניברסיטת קיימברידג’ ודוקטורט בביולוגיה חישובית ממכון וייצמן. החברה שהקימו מעסיקה כיום כ-10 עובדים, רובם גויסו בשנה האחרונה. מאז נוסדה Lingua.ly גייסה החברה כ-800 אלף דולר.

להורדת Lingua.ly למכשירים מבוססי iOS – לחצו כאן

להורדת Lingua.ly למכשירים מבוססי אנדרואיד – לחצו כאן

להורדת תוסף לדפדפן כרום – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים