Curiyo הישראלית תהפוך כל עמוד אינטרנט לערך אנציקלופדי

Curiyo קרדיט: Curiyo

אחד מיתרונותיו הגדולים של אתר האנציקלופדיה ויקיפדיה הוא שבכל ערך יהיו הפניות לערכים נוספים כחלק מהטקסט, וכפועל יוצא – ניתן באמצעות כך לקבל תמונה כוללת ורחבה יותר על הערך המבוקש. סטארטאפ ישראלי בשם Curiyo יוצר את אותה חווית קריאה מוכרת ומאפשר בלחיצת כפתור לקבל מידע על מילים וביטויים המופיעים ברחבי הרשת.

Curiyo הוא בעצם תוסף לדפדפן שמאפשר לקבל שכבות נוספות של מידע אודות קטעים מסוימים בטקסט. לאחר ההתקנה של התוסף, כל עמוד באינטרנט ייסרק עבור צירופים בעלי משמעות שיסומנו בקו תחתון. לחיצה על הביטוי תציג חלונית על המסך ובה מידע נוסף אודות הצירוף שנבחר.

הכוח של Curiyo טמון במגוון הפלטפורמות מהן הוא שואב את המידע ומספק את התוכן אשר מופיע בצורת כרטיסיות. תחילה יוצגו תמונות ככליות של הביטוי ולאחר מכן יופיע הערך בויקפדיה, ציוצים רלוונטיים בטוויטר, קטעי וידאו מיוטיוב, פוסטים מאתר Reddit ועוד.

חשוב להדגיש שהכרטיסות שיוצגו יותאמו גם לערך המודגש, כך שאם למשל יסומן שם של מדינה, יופיע תחילה מקומה בגלובס. היתרון גדול הוא שבכל לחיצה על אחת מהכרטיסיות יוצג המידע באותו החלון, כך שלא יהיה צורך לפתוח לשונית חדשה שעלולה להפריע לרצף הקריאה.

Htc M8
החלונית של Curiyo לאחר הלחיצה על המילה HTC One M8

הסקרנות הישראלית

Curiyo עובד לא רק עם מילים שסומנו באופן אוטומטי על ידי האלגוריתם. ניתן להפעיל את התוסף באופן ידני גם באמצעות לחיצה ארוכה על כל מילה. בשלב זה Curiyo יערוך את החיפוש באופן עצמאי וגם כאן יוצג המידע הרלוונטי על מושא החיפוש מהפלטפורמות השונות. במקרה זה, אחת הלשוניות תכלול גם את שירות התרגום של גוגל, מה שבעקיפין מאפשר תרגום מהיר למילים בשפות זרות.

מבדיקה שערכנו עולה כי התוסף פועל כשורה בעיקר בדפים הכתובים בשפה האנגלית, אך למרבה ההפתעה Curiyo עושה עבודה טובה גם בדפים הכתובים בעברית. בשפות שונות ניכר כי הזיהוי דליל מאוד, אך כמובן שתמיד ניתן לסמן באופן ידני ובכל שפה את המילה הרצויה ובכך לקבל את המידע הנוסף.

 

Curiyo היא חברת סטארטאפ ירושלמית צעירה שהוקמה על ידי בוב רוזנשיין, מייסד והמנכ”ל לשעבר של אתר האינטרנט המפורסם Answers.com. לפני מספר חודשים גייסה Curiyo כ-1.9 מליון דולר מקרן ההשקעות OurCrowd, Kima Ventures, JumpSpeed ומשקיעים נוספים.

להורדת התוסף לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים