הסוף לדחיינות: אפליקציית ניהול הזמן Timeful הושקה ל- iOS

לאחר לא מעט המתנה ומעטפת סודיות נרחבת, הושקה אפליקציית ניהול הזמן Timeful, שפותחה על ידי שני הפרופסורים הישראלים דן אריאלי ויואב שוהם. האפליקציה החדשה עתידה לקחת את הידע הרב שצברו השניים, הראשון בכלכלה התנהגותית והשני בבינה מלאכותית, ולרתום אותו ליצרת אפליקציה חדשה שתאפשר ניהול חכם של אירועים ומשימות.

Timeful היא אפליקציית לוח שנה ומטלות בבסיסה, אך היא באה להילחם בתופעה מוכרת שרבים סובלים ממנה – דחיינות. באמצעות אלגוריתמים שפותחו על ידי הצוות של Timeful תדע האפליקציה, על סמך הזמינות והמיקום של המשתמש, להציע את הזמן האידאלי לקבוע פגישה או מטלה וזאת על מנת לדאוג כי היא אכן תתבצע במועד שנקבע עבורה.

[vimeo]http://vimeo.com/102080981[/vimeo]

מפתחי האפליקציה מדגישים כי לאורך תהליך השימוש תדע Timeful לשפר את מנגנון ההצעות שלה, כך שעם הזמן תדע להציע מועדים לביצוע מטלות בצורה חכמה יותר על סמך ניתוח ההתנהגות של המשתמש והתבססות על תובנות מתחום מדעי ההתנהגות.

Timeful לא תעניק את מרב הפוקוס רק למטלות או משימות יומיומות שבחלקן נכפו על המשתמש, אלא תינתן גם חשיבות רבה לתחביבים או זמן איכות עם המשפחה. המשתמש יוכל לעקוב בצורה נוחה ולדווא האם הוא מקפיד על שגרת האימונים שקבע לעצמו או מנגד – האם אכן הוא מבלה מספיק זמן איכות עם ילדיו כפי שתכנן.

אין לי רגע דל

שתי דמויות המפתח באפליקציית Timeful, פרופסור דן אריאלי ופרופסור יואב שוהם הם האחראים על צורת החשיבה החדשה שמאוחרי האפליקציה. אריאלי, מחבר סדרת ספרים מצליחה, הכוללת בין היתר את הספר המצליח “לא רציונלי ולא במקרה“, עוסק רבות בכל הקשור להיבטים השונים בקבלת ההחלטות. שוהם, פרופסור באוניבריסטת סטנפורד למדעי המחשב, יזם רב ניסיון ומאחוריו כבר שלוש חברות ושני אזקיטים מוצלחים.

בסבב הגיוס הראשון, בהובלת Khosla Ventures, הצליחה Timeful לגייס סכום של 6.8 מליון דולר. משקיעים נוספים בחברה כוללים את קרן ההשקעות A-Grade Investments של אשטון קוצ’ר, מנכ”ל חברת זינגה, דון מטריק, ושמות גדולים נוספים בתחום ההשקעות. האפליקציה צפויה להתרחב בקרוב ולהציג תמיכה גם בגרסת אנדרואיד וגרסת דפדפן.

להורדת האפליקצייה ל-iOS – לחצו כאן

להרשמה לבטא של אנדרואיד – לחצו כאן

להרשמה לבטא של גרסת הדפדפן – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים