שותפתה של אפל תחל בקרוב בייצור המוני של זכוכית הספיר

חברת GT Advanced Technologies, שותפתה של אפל לבניית מפעל לייצור זכוכית הספיר, חשפה כי תחל בקרוב בייצור המוני של החומר, אותו עתידה אפל לשלב במכשיר האייפון 6 כזכוכית מגן בהמשך השנה. הודעת החברה מסירה הרבה מהספק באשר לשילוב זכוכית המגן העשויה מחומר הספיר במכשיר האייפון הבא.

נשיא ומנכ”ל החברה מציין כי היא בשלבים אחרונים להשלמת השבחתו של המפעל באריזונה, בו ביצעה עד כה אפל השקעה של 440 מיליוני דולרים. עם השלמת העבודה על המפעל החדש, תחל החברה בייצור ההמוני, כאשר שארית ההשקעה בחברה (כ-139 מ’ דולר נוספים) צפויה להתבצע על-ידי אפל עם השלמת יעדים תפעוליים שהציבה לחברה עד חודש אוקטובר 2014.

ביצועי זכוכית המגן העשויה ספיר הוצגו לאחרונה דרך מספר קטעי וידאו המנסים להמחיש את עמידותה, האחרון בהם הדגים בצורה ריאליסטית ככל הניתן את יתרונותיה מול זכוכית מגן ה-Gorilla Glass בה עושה כיום שימוש אפל במוצריה. בשל היות חומר הספיר קשיח יותר מ-Gorilla Glass, הוא אמנם יישרט פחות, אך מאחר ומדובר בשילוב חומרים הכולל את חומר הספיר ולא ב-100% ספיר, הרי שגם זכוכית מגן זו עשויה להישרט, להיסדק ולהיפגע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים