מפרטו של Nexus 8 מבית HTC נחשף בשנית

תמונה: Android Central

בניגוד לציפיות, כנס המפתחים השנתי של גוגל בחודש יוני לא כלל את חשיפתו הרשמית של טאבלט הנקסוס 8, שעל פי השמועות ייוצר על ידי HTC ויציע גוף מתכתי עם מפרט טכני מרשים במיוחד. כעת, מספר הדלפות חושפות מידע חדש על מועדי ההשקה וגם מאשרות כי מדובר יהיה במכשיר פרימיום.

מפרטו הטכני של הטאבלט החדש פורסם דרך עמוד הטוויטר UpLeaks. המדליף מתייחס למכשיר בשם הקוד HTC T1 ומוסר כי יגיע עם אנדרואיד בגרסת L וללא ממשק Sense המוכר של HTC. עוד נאמר בציוץ כי המכשיר יצוייד במעבד ה-Tegra K1 העוצמתי של Nvidia הכולל שתי ליבות ARMv8 הפועלות בארכיטקטורת 64 ביט.

לצידו של המעבד העצמתי יופעל זכרון RAM בנפח 4GB מבית יצרנית השבבים היפנית Elpida, כאשר המדליף מציין שהזכרון יהיה מורכב משתי יחידות נפרדות בנפח 2GB, דבר שיכול להצביע על עבודת הזכרון בשני ערוצים. לבסוף, UpLeaks מוסיף כי הטאבלט יגיע עם שתי מצלמות, ראשית בעלת חיישן מדגם IMX219 של סוני ברזולוציית 8 מגה-פיקסל עם נורת פלאש וקדמית ברזולוציית 1.6 מגה-פיקסל.

nexus-logo-bootבאשר למועד ההשקה, מידע המגיע מרישומי נציבות התקשורת בדרום קוריאה, חושף כי מכשיר HTC הנושא את מספר הדגם 0P8210000 קיבל באחרונה אישור הפצה במדינה. אותו מספר דגם הופיע לצד שם הקוד Flounder, כך חשף בעבר המדליף הנודע @evleaks. קבלת אישור ההפצה מעידה על שלבי ייצור מתקדמים וכן על מועד השקה קרב. ניתן לשער שגוגל תבחר להשיק את המכשיר בין החודשים ספטמבר ואוקטובר ובכך אולי למשוך מעט את תשומת הלב מחשיפת מכשירי האייפד החדשים.

כזכור, הנקסוס 8 צפוי להציע מסך בגודל 8.9 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה של 2560×1600 פיקסלים. יחד עם גוף המתכת היוקרתי והמפרט העוצמתי, קשה להאמין שגוגל תשווק אותו במחיר הנגיש בו הציעה את דגמי הנקסוס קודמים. ישנן ההערכות לפיהן הטאבלט יוצע כמכשיר פרימיום בהיקף מצומצם מזה של הנקסוס 7 ובמחיר מעט גבוה יותר – כ-350 דולרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים