אפליקציית יוטיוב מאפשרת צפיה בתכנים ברזולוציית Quad HD

גוגל מחדדת את אפליקציית יוטיוב על מערכת ההפעלה אנדרואיד ומאפשרת צפייה בתכנים ברזולוציית Quad HD 2K במכשירים תומכים. אפשרות הבחירה ברזולוצייה הגבוהה הזו מגיעה חודשיים בלבד לאחר שאיפשרה גוגל למשתמשי המובייל לפרוץ את גבול ה-720p ולבחור גם ברזולוציית Full HD 1080p.

בעלי מכשירים תומכים, דוגמת LG G3 החדש וגם Oppo Find 7, יוכלו מעתה לצפות בקטעי וידאו התואמים לרזולוציית המסך שלהם, זו מוצגת בתפריט הבחירה כ-1440p. יש לציין שהדבר לא יתאפשר על כל קטעי הוידאו, אלא רק על אלו שצולמו במקור ברזולוציה זו או באחת גבוהה יותר דוגמת Ultra HD 4K.

יש לציין שגם אם ברשותכם מכשיר עם מסך ברזולוציית 2K, אין זה מחייב שתוכלו לבחור באופציית ה-1440p. מאז העדכון שעברה בחודש יוני, סובלת אפליקציית יוטיוב מקשיים מסוימים בזיהוי רזולוציית התצוגה של המכשיר ממנו מתבצעת הגישה. עד אשר ישוחרר עדכון שיפתור את התקלה, תוכלו רק לקוות שהאפשרות הזו תהיה זמינה בעבורכם.

בגרסה הנייחת של יוטיוב, מאפשרת גוגל בחירה בין שלל רזולוציות וללא ביצוע סלקציה בין מכשירים. הרזולוציה הגבוהה ביותר שזמינה דרך אתר שיתוף הוידאו היא Ultra HD 4K (המוצגת כ-2160p), אך מי שבוחר בה – רצוי שיהיה בעל חיבור מהיר ויציב לרשת האינטרנט.

צפו: וידאו ברזולוציית Ultra HD 4K


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים