ה-Nexus 6 נחשף במבחני ביצועים: מסך Quad HD ו-Snapdragon 805

מכשיר ה-Motorola Shamu, זה שאנו עשויים להכיר בעתיד כ-Google Nexus 6, עבר בימים האחרונים את מבחני הביצועים הפופולאריים GFXBench ו-AnTuTu, אלו מספקים כמה פרטים מעניינים על מפרטו הטכני. בין היתר, שוללות התוצאות את השמועה על מסך 5.9 אינץ’ ומאשרות את זו שקדמה לה אשר סיפרה על מסך בגודל 5.2 אינץ’ וברזולוציית Quad HD 2K.

תמונות המסך שצולמו מתוך האפליקציה חושפות בנוסף את הימצאה של פלטפורמת Snapdragon 805 העצמתית מבית יצרנית השבבים Qualcomm, עם מעבד Krait 450 מרובע ליבות במהירות 2.65GHz, זיכרון 3GB RAM והמאיץ הגרפי Adreno 420. עד כה לא הועלו למדפים מכשירים עם ערכת השבבים הזו, וממש לא סביר שגוגל תהיה הראשונה.

מבחני הביצועים חושפים בנוסף מצלמה ראשית עם חיישן ברזולוציית 12 או 13 מגה-פיקסל אשר ביכולתה יהיה לצלם קטעי וידאו באיכות Ultra HD 4K, ומצלמה קדמית ברזולוציית 2 מגה-פיקסל עם יכולת צילום ב-Full HD 1080p. מעט מוזר, אך על פי GFXBench יגיע המכשיר עם רכיב אחסון בנפח 24GB – מה שנראה לנו כרגע כמו נתון שגוי.

בשנתיים האחרונות הייתה זו LG הדרום קוריאנית שייצרה את מכשירי הנקסוס, אלו התבססו על מכשירי הדגל שלה באותן שנים. שני התוצרים של החברה זכו להצלחה רבה ודי מוזר שגוגל בחרה לסיים את השותפות דווקא לטובת מוטורולה שנמצאת כעת בהליכי העברת בעלות לידיהם של הסינים.

google-shamu-antutu2


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים