מפרט ותמונות של Lumia 830 נחשפים לקראת ההכרזה

בעקבות לא מעט הדלפות במהלך השבועות האחרונים, אנו יודעים כי מיקרוסופט מתכננת להכריז בתערוכת IFA 2014, לכל הפחות, שני מכשירי שוק ביניים ממוקדי צילום. אלו צפויים להיות Lumia 730 בעל מצלמה קדמית מיוחדת, ו-Lumia 830 בעל מצלמה ראשית איכותית מסדרת ה-PureView של החברה. כעת, נחשף עיצובו של ה-Lumia 830 בבירור במקבץ תמונות חדשות המגיעות מאתר Baidu הסיני.

בגבו של המכשיר ניתן לראות את רכיב המצלמה הבולט, אשר על פי מידע קודם, צפוי לכלול חיישן ברזולוציית 20MP. הרכיב קטן מרכיב ה-PureView שניתן למצוא בגבו של ה-Lumia 1020 וסידור העדשות עליו שונה. כאן עדשת המצלמה נמצאת בצידו השמאלי של הרכיב ואת פלאש הקסנון, ככל הנראה, מחליפה נורת LED בצידו הימני. השוני כמובן צפוי, שכן מחירו של המכשיר צריך להיות נמוך משמעותית.

קראו גם: גאדג’טי מסקר: Nokia Lumia 1020 – מצלמה לפני ומעל הכל

בנוסף, התמונות מאשרות כי בדומה למכשיר הדגל של נוקיה, Lumia 930, יציע הדגם החדש מבנה המשלב פלסטיק פוליקרבונט עם מסגרת מתכתית מסביב למכשיר. ניתן להבחין כי בתחתית הכיסוי האחורי ישנו חריץ, אשר ייתכן ומצביע על כך שזה יהיה נשלף ויאפשר גישה לכרטיסי ה-SIM וה-MicroSD. עוד ניתן לראות כי לעת עתה, הכיתוב “NOKIA” נותר על גב המכשיר, זאת בהתאם לשמועות הסוברות כי מיקרוסופט תשלב את שמה של נוקיה במתוג ה-Lumia גם בהמשך.

פעם נוספת, ניתן לראות כי בנוקיה בחרו להציע לחצני ניווט על גבי המכשיר עצמו, בנוסף ללחצני המסך שמציעה מערכת ההפעלה. ייתכן ומדובר כאן בפונקציה דומה לזו שניתן למצוא במכשיר ה-OnePlus One, אשר מאפשרת למשתמש לבחור במיקום הלחצנים המועדף עליו.

נזכיר, כי דגם ה-830 צפוי לכלול מסך בגודל 4.5 אינץ’ ברזולוציית 720p, מעבד מרובע ליבות מתוצרת קוואלקום ורכיב אחסון בנפח 16GB עם אפשרות הרחבה. את שאר מרכיביו נגלה, ככל הנראה, בארוע ההכרזה, אשר יתקיים, כזכור, ב-4 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים