רשמי: Meizu MX4 יוכרז ב-2 בספטמבר

אחד הסמארטפונים המצופים ביותר בסין יוכרז בחודש ספטמבר, ואנחנו לא מדברים על האייפון על או גלקסי נוט 4. זהו כמובן Meizu MX4 של היצרנית המכונה “אפל הסינית”. Meizu פרסמה הזמנה למסיבת עיתונאים שתערוך בסין ב-2 בפסטמבר, ממש רגע לפני שנפתחת תערוכת IFA 2014.

Meizu-MX4-Inviteסמארטפון ה-Meizu MX4, כמו קודמיו בסדרה, אמור לשלב בין מפרט טכני עצמתי ותג מחיר אטרקטיבי. הפעם אמור להצטרף לתערובת גם עיצוב מרשים יותר שיאופיין בעיקר בשוליים דקים במיוחד, בעובי של 1.1 מ”מ. לפי השמועות, מפרטו של MX4 יתהדר במסך 5.5 אינץ’ (או קרוב לכך) עם רזולוציה גבוהה ולא שגרתית של 2560X1536, ערכת השבבים Snapdragon 805 או Exynos 5433 מבית סמסונג, זיכרון פנימי 3GB RAM, מצלמה עם חיישן 20.7 מגה-פיקסל (אותו אחד מבית סוני שמשולב ב-Xperia Z2) ומצלמה קדמית 5 מגה-פיקסל.

נראה ש-Meizu לקחה ברצינות את הכינוי “אפל הסינית”, כאשר היא מנסה לגנוב את ההצגה רגע לפני שסמסונג, סוני ואפילו אפל בעצמה יציגו את מכשירי הדגל החדשים שלהן. אפל צפויה לערוך את האירוע להשקת ה-iPhone 6 ב-9 בספטמבר, זאת אומרת שעל האירוע היא תכריז ממש בקרוב ותשאיר את כולם בציפייה לאייפון הבא, בעוד סמסונג וסוני יכריזו על המכשירים החדשים זמן קצר לפני כן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים