הוכרז: Asus ZenWatch – שעון חכם ראשון מבית אסוס המבוסס על Android Wear

חברת אסוס הטיוואנית הכריזה מוקדם יותר היום (ד’) במסיבת עיתונאים שנערכה טרם פתיחת תערוכת IFA בברלין על שעון ה-Asus ZenWatch החכם מבוסס מערכת ההפעלה Android Wear מבית גוגל. זהו המכשיר הלביש הראשון מבית החברה וניכר כי עיצוב היה חלק מהדגש ביצירת השעון החכם, המשלב גוף העשוי פלדת אל-חלד ורצועה עשויה מעור בגודל 22 מ”מ הניתנת להחלפה.

השעון מציג מסך AMOLED קעור בגודל 1.63 אינץ’ המצופה בזכוכית ה-Gorilla Glass 3 מבית קורנינג ותומך ברזולוציה של 320×320. המסך אינו עגול כמו זה שהציגו לאחרונה חלק מהחברות וב-ASUS ככל הנראה החליטו לאמץ עיצוב מלבני המקבל את יוקרתו מעיקולי המסך במקום מצורתו הכללית.

השעון משתמש במעבד 1.2GHz המבוסס על ערכת השבבים Snapdragon 400 מבית קוואלקום, זאת בדומה לשעונים אחרים שהוצגו על-ידי LG וסמסונג מבעוד מועד. זיכרון המכשיר עומד על 512MB RAM עם נפח אחסון של 4GB, סוללת 1.4Wh ותומך בבלוטות’ 4.0. השעון יספק הגנה מפני אבק והשפרצות מים בתקן IP55, מה שיאפשר לו לשרוד גם במקלחת.

ASUS-zenwatch-smallעל גבי מערכת ההפעלה של גוגל שילבה Asus את ממשק המשתמש ZenUI, באמצעותו הוסיפה פונקציות שונות שיעזרו בתקשורת עם הסמארטפון. כך למשל, ניתן יהיה לפתוח את מכשיר הסמארטפון מנעילה דרך השעון החכם, כל עוד זה מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת Jelly Bean 4.3 ומעלה. בנוסף, ניתן לעשות שימוש בשעון כשלט רחוק לביצוע פעולות צילום, איתור הסמארטפון מרחוק ועוד.

בריאות הפכה לנושא חשוב ועיקרי למדי עם הצגת המוצרים הלבישים ובאסוס משלבים אפליקציות וחיישנים שיעזרו למשתמשים להפיק תועלת משעון ה-ZenWatch בדיוק לצרכים אלה. מד דופק שולב בשעון ולצד אפליקציית ה-Asus Wellness יעזור לבחון סטטיסטיקות שונות הנוגעות לאימון גופני ולצד הבריאותי של המשתמש. דרך האפליקציה ניתן יהיה לשמור ולעקוב אחר מידע אודות צעדים, שריפת קלוריות, אורך האימונים, רמת האימונים וכמובן אחר הדופק של המשתמש במהלכם.

השעון צפוי להגיע לשווקים השונים לקראת סוף הרבעון השלישי או ברבעון הרביעי ולקראת עונת החגים בארה”ב, כאשר מחירו צפוי לעמוד על כ-199 אירו, הם כ-260$ – מחיר התואם למדי את זה שהציעו החברות השונות עד כה בזמן ההכרזה על השעונים החכמים שלהן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים