הוכרז: Asus VivoTab 8 – הטאבלט הקטן של אסוס למשתמשי ווינדוס

אם חשבנו שהיה זה מעט מוזר כש-Asus חשפה את טאבלט ה-MeMoPad 7 עם מעבד של אינטל ומערכת ההפעלה אנדרואיד, הרי שהחברה חוזרת לבצע תיקון עם מכשיר טאבלט נוסף, ה-VivoTab 8, המציג מסך גדול מעט יותר ומריץ את מערכת ההפעלה Windows 8.1 של מיקרוסופט.

מפרטו של ה-Asus VivoTab 8 כולל מסך IPS-LCD בגודל 8 אינץ’ וברזולוציה של 800×1280, זו תעניק צפיפות של 180 פיקסלים לאינץ’ בודד. מתחת למכסה המנוע ניתן למצוא מעבד מרובע ליבות במהירות שעון של 1.86GHz המבוסס על ערכת השבבים Intel Atom Z3745 התומך ב-64 ביט. את ערכת השבבים כבר זכינו לראות במספר מכשירים קודמים של חברות שונות, בהם ה-Asus MeMo Pad בדגמו הישן וה-Lenovo Tab S8 שהוכרז במהלך IFA 2014.

עוד במפרטו של ה-VivoTab 8 של Asus ניתן למצוא גם זיכרון RAM בנפח 1GB או 2GB (תלוי בשוק בו יימכר המכשיר), נפח אחסון בגודל 32GB, מצלמה ראשית בעלת חיישן 2 מגה-פיקסל ומצלמה משנית בעלת חיישן 2 מגה-פיקסל גם כן, סוללת Li-Polymer שתספק על-פי הגדרות היצרן עד 8 שעות ניגון וידאו (720P), תמיכה בבלוטות’ 4.0, ב-Miracast וב-Wifi מתקן 802.11a/b/g/n, רמקולים בסטריאו ו-GPS.

מידותיו של הטאבלט עומדות על: גובה- 211.7 מ”מ, רוחב- 124.9 מ”מ, עובי- 8.8 מ”מ, משקל – 330 גרם והוא יגיע בצבעים שחור, לבן, סגול וחום-זהב. מחירו טרם נחשף ובשלב זה גם לא תאריך יעד להשקתו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים